Gå til innhold

Dell I8600 EKSPLODERTE, ved spilling av


Anbefalte innlegg

Spillte Unreal Tournament og etter et par timers drøy spilling eksploderte maskina. Det begynte å lukte litt svidd på begynnelsen men jeg brydde meg ikke før det smallt.

 

Etter jeg hadde ringt dell og fått en tekniker til å se på det fikk jeg en ny Dell med ekstra specs til nesten 10 000kr..

 

Likte servicen der, men likte overhodet ikke det som skjedde, ingen skader utenom på maskinen (heldigvis) men er litt redd for å starte UT nå..hmm..

 

De vet ennå ikke på dell grunnen til at den eksploderte, de vet ikke hva det var som eksploderte, maskinen så ut som den hadde blitt kastet ned fra en 1000m høyde, helt herpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NEI NEI, Den var god, og bra oppfunnet. vel er jeg full nå, men jeg trodde på det, og ble bekymret siden jeg også spiller på en 8600 med 93 grader på GPUen

hehe,

 

det var da bra det var en som gikk på den og synes den var bra da.

 

Så ingen andre aprilsnarer her, så kunne ikke dy meg! :blush:

Lenke til kommentar

Hehe, hørtes litt voldsomt ut :D

 

Men ting i en pc kan eksplodere... Hadde selv en bærbar 386 som tok kvelden med et smell! Det som skjedde var at en liten kondensator (16v/10 microfarad) smalt så pass at metallhylsen lagde en bulk i huset til strømforsyningen! Og det var "ull" over hele HK, samt en uggen lukt. Det smalt som en kinaputt, og skremte nesten vettet av meg :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...