ingeniøren Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er dette et godt tilbud? Noen som har erfaring med denne skjermen. Spec virker jo overbevisende i og for seg... Dimensjoner (BxDxH): 369x379x189 Vekt: 4,1 Farge: Hvit Type LCD: SuperTN + Film Kontrast:450:1 Brightness:250 CM/m2 Respons tid:16ms Video inn type:D-sub 15PIN Vesa standard: Ja vesa 100 Høytalere:Nei
NitroViking Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg fikk en Iiyama Pro Elite 430 B fra HWB.NO for en drøy uke siden og er meget fornøyd. De fleste her inne er veldig gira på vesentligheten av DVI inngang, men på denne skjermen er D-sub'en så god at jeg vil påstå at et utrent øye ikke vil merke forskjell. Til spill duger den veldig bra (430'en med DVI ble kåret til beste spill-LCD her på HW.no). Kjører Far Cry nå for tiden og det er ingen ghosting overhodet. Ellers er skjermen meget klar og fin, og den har bare 1,3 cm bred ramme rundt selve bildeflaten - ser liten ut. Vær oppmerksom på at den også kommer i andre farger - sort og sølv. Anbefales av meg ihvertfall!
Marik Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det ligger en liten test av skjermen her. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1812688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå