Gå til innhold

NetCom YoungTALK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jg er skikkelig fornøyd med mitt youngTalk "abo." det er mye dyrere enn MLM abo, som ACN og Seven men man får support og mulighetens om de andre tidbyderene bare kan drømme om. Har alltid hatt Netcom og har vært en forsnøyd kunde hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg fikk melding om det fra NetCom idag:

 

 

Gladmelding: Nå får du 10 MMS hver måned inkludert i YoungTalk abonnementet ditt. Hilsen NetCom:)

 

Men er det bare jeg som Fikk en tanke om at det muligens kan være en aprilsnar???

 

EDIT: Må legge til at jeg nå får 50 gratis meldinger i måneden, fikk brev av de eller noe for en stund siden om at hvis man hadde personsvar og forsikring hos NetCom fikk man 20 ekstra gratismeldinger hver måned.

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Det er ikke aprilspøk, har sjekket med en ansatt i NetCom som jeg kjenner.

 

Må forøvrig nevne det med 20 gratis SMS hver mnd hvis man har både personsvar og forsikring, dette gjelder kun vanlige abo, ikke kontant og youngTALK.

 

dette fordi man ikke betaler månedsavgift for personsvar på youngTALK, og at kontantkunder ikke kan ha forsikring.

 

tiny

Lenke til kommentar
Det er ikke aprilspøk, har sjekket med en ansatt i NetCom som jeg kjenner.

 

Må forøvrig nevne det med 20 gratis SMS hver mnd hvis man har både personsvar og forsikring, dette gjelder kun vanlige abo, ikke kontant og youngTALK.

 

dette fordi man ikke betaler månedsavgift for personsvar på youngTALK, og at kontantkunder ikke kan ha forsikring.

 

tiny

MAn kan ha forsikring på mobilen med netcom youngtalk? fikk hvertfall tilbud om det når jeg bestilte telefon med youngtalk på mobilland...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...