Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har telt i alle fall 4 personangrep fra Shinobi her.  :roll:

 

Var jeg deg ville jeg kuttet ut, du kan få en lengre ferie om du fortsetter...

 

Bare 4?

Skjerpings framover fra nå, altså.

 

En ferie hadde vært fint, ja..Hvor skal vi hen, jeg regner med at du skal være med?

ja, at du bare kan ha 4 er ganske bra til deg å være..... :)

stfu n00b

Hmm

 

Shinobi :hmm:

Lenke til kommentar
etter det jeg vet så betyr n00b nybegynner (e.l.), og du Shinobi er jo ganske nybegynner her på forumet ser jeg..... kanskje ett lite hint.... ;)

"etter det du vet" Fonzie..

Hvordan i huleste veit du hvorvidt jeg har vært her lenge eller ikke?

-Meh, TheShithead(Eller var det TheMaster? Glemmer så fort) ser på postcounten min, og lager sin lille konklusjon: "Üsj, han der er nybegynner ass, 7 i postcount!!11oneone"

Postcount sier ingenting/lite om en person har vært på forum før. Det sier noe om innleggene, ja.

Utover det var det lite som ga mening i innlegget ditt..

 

 

Shinob:hmm:

Tilfeldig? I think not.

Haha, har dere virkelig ikke noe bedre enn dette?

 

Et japansk navn dere klarer å presse ut disse tre bokstavene av, wow; det er jo forsåvidt en prestasjon med tanke på den generelle lave IQ-en som herjer dette forumet.

Særlig fra deg, toolshed. Jeg har sett autistiske halvaper prestere bedre enn det du vanligvis klarer.

 

Dere har uansett misforstått.

Lenke til kommentar

Det var to fine innlegg der. Likte spesielt slutten på det siste. Lurer på om jeg ikke har sett det før et sted. La meg se...

Særlig fra deg, toolshed. Jeg har sett autistiske halvaper prestere bedre enn det du vanligvis klarer.
Særlig fra deg, toolshed. Jeg har sett autistiske halvaper prestere bedre enn det du vanligvis klarer.
Ja, har man ikke sett... De er jo autentisk. Men jeg presterer jo bare mindre enn autistiske halvaper, så det var jo rart at du ikke oppdaget dette...

 

Ånei, det var jo selvsagt med meningen... :hmm:

Lenke til kommentar
Det var to fine innlegg der. Likte spesielt slutten på det siste. Lurer på om jeg ikke har sett det før et sted. La meg se...
Særlig fra deg, toolshed. Jeg har sett autistiske halvaper prestere bedre enn det du vanligvis klarer.
Særlig fra deg, toolshed. Jeg har sett autistiske halvaper prestere bedre enn det du vanligvis klarer.
Ja, har man ikke sett... De er jo autentisk. Men jeg presterer jo bare mindre enn autistiske halvaper, så det var jo rart at du ikke oppdaget dette...

 

Ånei, det var jo selvsagt med meningen... :hmm:

Ser du?

Du er så evneveik at du ikke ser at det gikk litt fort i svingene her. :p

Jeg skulle quote to innlegg, og med det møkka-quote-opplegget her; ble det noe kluss med det. Det var selvsagt meningen at de to skulle ble slått sammen.

Ikke er det noen sletteknapp her heller, som jeg ser. Det er iallefall for svakt!

Håpløst forum.

Kun en enkel feil fra meg, og du lager et simpelt poeng ut av det.

Wellwell.

Lenke til kommentar
Ser du?

Du er så evneveik at du ikke ser at det gikk litt fort i svingene her. :p

Jeg skulle quote to innlegg, og med det møkka-quote-opplegget her; ble det noe kluss med det.

[...]

Håpløst forum.

Selvsagt... Å quote noen på dette avanserte forumet er meget vanskelig. Selv måtte jeg studere lenge før jeg fant det ut... Det var bare til å trykke på quote-knappen. Og hvis man skal drive med noe videre sitering, er det jo bare å sørge for at det står slik:

[QUOTE=navn]Melding[/QUOTE]

Men igjen presterer jo jeg mindre enn en autistisk halvape, mens du er en kløpper, ser jeg. ;)

Lenke til kommentar

Du er så evneveik at du ikke ser at det gikk litt fort i svingene her. :p

Jeg skulle quote to innlegg, og med det møkka-quote-opplegget her; ble det noe kluss med det.

[...]

Håpløst forum.

Selvsagt... Å quote noen på dette avanserte forumet er meget vanskelig. Selv måtte jeg studere lenge før jeg fant det ut... Det var bare til å trykke på quote-knappen. Og hvis man skal drive med noe videre sitering, er det jo bare å sørge for at det står slik:

[QUOTE=navn]Melding[/QUOTE]

Men igjen presterer jo jeg mindre enn en autistisk halvape, mens du er en kløpper, ser jeg. ;)

Hehe, nei du. Det er jo ikke en "ekte" sitering da, en får ikke med dato. Det er tross alt et poeng, synes jeg ;)

 [quote]blabla[/quote] 

Ikke bra nok.

 

Slette-knappen skulle uansett vært her. Det kan du være enig i?

Endret av Shinobi
Lenke til kommentar
Hehe, nei du. Det er jo ikke en "ekte" sitering da, en får ikke med dato. Det er tross alt et poeng, synes jeg ;)

 [quote]blabla[/quote] 

Ikke bra nok.

 

Slette-knappen skulle uansett vært her. Det kan du være enig i?

[QUOTE=navn @ date(d/m/Y : G:i)]Melding[/QUOTE]

Sletteknappen burde vært her, ja...

 

Og til en opplysning: Autister har en tendens til å være spesielt egnet på ett spesielt område. ;)

 

Psilocybe: Vi er alle venner.

Lenke til kommentar
Hehe, nei du. Det er jo ikke en "ekte" sitering da, en får ikke med dato. Det er tross alt et poeng, synes jeg  ;)

 [quote]blabla[/quote] 

Ikke bra nok.

 

Slette-knappen skulle uansett vært her. Det kan du være enig i?

[QUOTE=navn @ date(d/m/Y : G:i)]Melding[/QUOTE]

Sletteknappen burde vært her, ja...

 

Og til en opplysning: Autister har en tendens til å være spesielt egnet på ett spesielt område. ;)

 

Psilocybe: Vi er alle venner.

Gah..

Det visste jeg ikke, faktisk..

Det så ut til at det tok litt tid å skrive det, spesielt hvis en ikke kan det. :p

Okei, du eier meg på det området.

Autist, ja. Du har iallefall funnet ditt spesielle område. :p

 

Nehda, bare tullet med det jeg. Ble bare halvsur fordi noen hadde det moro med det hellige nicket mitt.

Først ville jeg bare sifra fordi killerzevs hadde _den_ wannabe veteran-holdningen, og jeg kjenner ham og vet at han ikke oppdaget dette forumet før etter meg.

Guh..

Og jeg er forresten ikke uenig i alt du sier, det røyke-emnet var ganske fair.

 

 

Men hvorfor dobbelposter du nå da? xD

Lenke til kommentar
Kviforrrrrrrrrr skrrrrrrrrrive dykk ikkje rrrrrrrrrrr på denne måten nårrrrr dykk skarrrrrrrrrrrarrr så jævelig...?

Fordi ens skriftspråk ikke alltid er helt likt ens talespråk. Dette har vært tatt opp mange ganger før, spesielt i klagemuren, og vi har alle blitt enige om at hvis man skulle skrive nøyaktig som man snakket, hadde tatt mye mer tid og krefter å lese et innlegg. Hvorfor du oppfører deg som en idiot, derimot, er dessverre fremdeles noe man ikke har noen løsning på...

 

Shinobi: Grunnen til dobbelpostingen var at jeg ikke så at han nepen hadde skrevet noe før etter jeg hadde svart det, og jeg liker ikke å redigere et innlegg på grunn av teksten som kommer under innlegget, da. Den kunne i det minste vært i kursiv.

Lenke til kommentar
Kviforrrrrrrrrr skrrrrrrrrrive dykk ikkje rrrrrrrrrrr på denne måten nårrrrr dykk skarrrrrrrrrrrarrr så jævelig...?

Fordi ens skriftspråk ikke alltid er helt likt ens talespråk. Dette har vært tatt opp mange ganger før, spesielt i klagemuren, og vi har alle blitt enige om at hvis man skulle skrive nøyaktig som man snakket, hadde tatt mye mer tid og krefter å lese et innlegg. Hvorfor du oppfører deg som en idiot, derimot, er dessverre fremdeles noe man ikke har noen løsning på...

 

Shinobi: Grunnen til dobbelpostingen var at jeg ikke så at han nepen hadde skrevet noe før etter jeg hadde svart det, og jeg liker ikke å redigere et innlegg på grunn av teksten som kommer under innlegget, da. Den kunne i det minste vært i kursiv.

Åhkei, slikt sett. :)

Hehe, sant nok det.

Lenke til kommentar
Kviforrrrrrrrrr skrrrrrrrrrive dykk ikkje rrrrrrrrrrr på denne måten nårrrrr dykk skarrrrrrrrrrrarrr så jævelig...?

Fordi ens skriftspråk ikke alltid er helt likt ens talespråk. Dette har vært tatt opp mange ganger før, spesielt i klagemuren, og vi har alle blitt enige om at hvis man skulle skrive nøyaktig som man snakket, hadde tatt mye mer tid og krefter å lese et innlegg. Hvorfor du oppfører deg som en idiot, derimot, er dessverre fremdeles noe man ikke har noen løsning på...

 

Shinobi: Grunnen til dobbelpostingen var at jeg ikke så at han nepen hadde skrevet noe før etter jeg hadde svart det, og jeg liker ikke å redigere et innlegg på grunn av teksten som kommer under innlegget, da. Den kunne i det minste vært i kursiv.

Åhkei, slikt sett. :)

Hehe, sant nok det.

Men vanlig siteringsskikk her på forumet er å ikke sitere mer enn nødvendig. Dette var et eksempel på dårlig sitering. Slik burde du gjort det:

 

Shinobi: Grunnen til dobbelpostingen var at jeg ikke så at han nepen hadde skrevet noe før etter jeg hadde svart det, og jeg liker ikke å redigere et innlegg på grunn av teksten som kommer under innlegget, da. Den kunne i det minste vært i kursiv.

Åhkei, slikt sett. :)

Hehe, sant nok det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...