Gå til innhold

Tips til første casemod?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag vindu, kjøp noen Lazer LED's og legg på strategiske plasser rundt i kabinettet, prøv å gjem kabler så godt du kan, kan du gi oss en link til kabinettet ditt?? greit å vite hvilket du har;)

Skrevet (endret)

En ting jeg synes er litt tøft/praktisk er å sette inn vifteplasser her og der f.eks i sidedøren og sett på noen kule viftegriller med et lys av en eller annen farge bak dem :yes:

Edit: Her er en side du kan skaffe diverse ting fra; microplex.no

Endret av P-in-P
Skrevet

stilrent, tøft tema og masse leds?? hmm hva med å kjøpe inn 2-3 remser med løpelys (sånn tynn plastslange med masse leds inni som blinker i rekkefølge og alt det der) borre opp ett kult mønster i sidedøra med masse små hull og feste en led i hver av de hullene... Da vil du jo kunne lage en original sak som står og flasher i hytt og gevær.. :D

Skrevet
Det er ikke det at katodene er kalde da, men! Det heter Kald Katode!

Det er en grunn til at det heter kald-katoder. Mener å huske at det er fordi de uvikler mindre varme en neon-lys, eller noe slikt..

Til trådstarter: Du bør "titte litt rundt" på det de andre gjør. Plukk opp ideer du liker, så setter du deg ned å planlegger, tegner o.l. Jeg har planlagt i mange måneder før jeg starta på min worklog..

Skrevet

håper at det blir yil noe etterhvert... :hmm: Ellers har jeg allerede sett litt (mye) rundt... :dribble:

Hvilket kabinett? hmm... skal legge inn bilde av det utroooolig dølle kabinettet mitt selv om jeg er litt (mye) flau over det... :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...