Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter jeg har vært på en side vil den bli registrert oppe på adresselinja. Når jeg for eksempel bare skriver halvparten kommer resten opp. Hvordan fjerner jeg liksom det som jeg har vert innpå.

hilsen

ravage

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må slette loggen.

selv om jeg sletter den kommer d opp...

f.eks jeg skriver www.kompl..... så kommer resten opp automatisk altså www.komplett.no

plagsomt

Skrevet
Du må slette loggen.

selv om jeg sletter den kommer d opp...

f.eks jeg skriver www.kompl..... så kommer resten opp automatisk altså www.komplett.no

plagsomt

Det høres litt utrolig ut. Har du slettet temporary internet files eller history? Temp int files hjelper ikke, du må cleare history. Du kan også redigere denne manuelt ved å trykke på history knappen i ie og slette entries.

Skrevet
Synes det bare er digg og ha det jeg!

Da kan jeg alltid komme inn på favorittsidene mine fort! :):p

Litt kjipt for de som deler maskin med andre og har en hang til å se på sider som ikke er helt sosialt akseptert :p

Skrevet
Verktøy - Alternativer for Internett - Innhold - Autofullfør - ta bort krysset på webadresser

Dette vil vel ikke fjerne det som ligger i history? Såvidt jeg vet vil adressene fremdeles ligge i nedtrekksmenyen, men den vil ikke fullføre det du skriver.. Mulig jeg misforsto spørsmålet hans men..

Skrevet
ELLER du kan slutte å bruke den dritten IE, og heller prøve ut noe nyttt og bedre - Opera eller Firefox :wow:

Både opera og firefox lagrer surfe historikken såvidt jeg vet.. :hmm: Alle browsere har likevel muligheten til å fjerne dette..

Skrevet
ELLER du kan slutte å bruke den dritten IE, og heller prøve ut noe nyttt og bedre - Opera eller Firefox :wow:

Både opera og firefox lagrer surfe historikken såvidt jeg vet.. :hmm: Alle browsere har likevel muligheten til å fjerne dette..

Nemlig, men med Opera og Firefox er det faktisk en viss sjanse for at ting virker og at du kan slette loggen...

Skrevet

Nemlig, men med Opera og Firefox er det faktisk en viss sjanse for at ting virker og at du kan slette loggen...

Tjaa.. syns egentlig ikke ie er så ille jeg da. Men jeg har firefox, vanlig mozilla, myie2 og opera på maskinen så jeg kan variere litt :p Men jeg syns ie får mye ufortjent hets ;) den funker stort sett helt greit for meg, og når det gjelder sletting av historikk o.l. så fungerer dette helt greit med alle slags browsere. Er man skikkelig paranoid kan man legge til windows washer e.l.

Skrevet
Klarer meg ikke uten tabbed browsing jeg, det er så deilig :yes:

Joda.. er helt enig med det. Dette er ett minus med standard ie :( Jeg bruker mest MyIE2. Såvidt jeg vet bruker den ie tech og lager ett brukervennlig skall rundt. Her har du popupkiller, tabbed browsing osv og slipper litt av problemene med web sider som ikke liker firefox så godt f.eks.

Skrevet

Opera er min soleklare favoritt. Innebygd popupkiller, tabbed browsing, innebygd google søk og MANGE andre søkemotorer, dealtime, amazon +++++. Det har alt du trenger, og den spiser de aller fleste sider lett.

Skrevet
:blush:

"tabbed browsing"

hva er det?

I stedet for å åpne ett nytt explorer vindu for hver side du er inne på, vil du med tabbed browsing ha hvert vindu som "tabs" i ett browservindu. Altså som en linje med knapper for hver webside du surfer på og som du kan skifte mellom.

Var det forståelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...