Gå til innhold

Er du lykkelig i livet ditt?


Anbefalte innlegg

Huff

 

Jeg syns folk fokuserer alt for mye på materielle verdier her.

OK, penger og eiendeler og slikt teller litt her i livet, ,man er avhengig av dette omtrent nå i dagens samfunn i den urbane verden. Folk fokuserer ikke så mye på glede og kjærlighet, er vi rett og slett blitt for harde for slik? Er det på grunn av at folk stresser så mye? Som psilocybe sier, det er fint å ha en jobb man gleder seg til å gå på hver dag, det er jeg enig i :)

 

Hva skal man med allverdens penger og slikt når man ikke har noen venner og noen å dele livet med?

Enig der!

 

Det virker litt dumt når man setter "TV med parabol" på lyklighetslista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke, hva er lykke? lykke er vel ikke penger, jobb, pc, dame eller anna vas. for meg er lykke troen på livet, venner, musikk, fantasier og drømmer som flyter i hverandre. Lykke er å klatre i trær, våge å leve, bade en fin sommeraften, og lykke er når man endelig får til noe man har knota med lenge (forpistrede flash...)

Lykke er å vite at noen er glad i en? Mamma og pappaer er lykke. Forsovet er lykke og rus, leve i lykkerus. huhoi kor me gjer!

 

 

Definasjonen lykke er vel egentlig opp til en selv, hadde sikkert sagt at jeg var super lykkelig om jeg hadde hatt kjærest, men, jeg er muligens enda lykkeligere selv uten!

 

LYKKE! :love:

Endret av Idah0
Lenke til kommentar

Med bæretilatelse? ;)

Man behøver ikke bæretilatelse på en softgun...............Tror alle at dette er ekte så tar dere ALLE feil.....hehe

 

psilocybe, er ikke du med på airsoftguns.info eller???

 

Synts å ha sett deg der............

Lenke til kommentar

Alt jeg mangler er kjæreste og jobb. Altså har jeg en kjæreste og jobb, så spiller f.eks. ikke TV noen rolle. Man bør være fornøyd hvis man har en kjæreste og en jobb. :yes:

 

Men jeg har i hvertfall et håp om bedre tider, og så ønsker jeg litt mer hell i livet, har nok av uflaks jeg.

 

EDIT: Klart, venner bør man også ha. Har en del, men skulle gjerne hatt flere. :yes:

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Jeg er ikke lykkelig for tia.

 

Til uka er det heldags prøver. 3mx, no og 3fy. Jeg er i STOR fare for å synke til 3 i både mx og fy, kj og egentlig. Må lese hele helga for å forsøke og få en grei karakter. Må lese hele uka også av samkme grunn. Om ikke lenge er det eksamen også, da må jeg lese som en helt. En dag er vert like mye som et helt år, ikke bra. Blir nervøs av slikt. Trukke jeg vil nå målet mitt om 4 i snitt uten tillegspoeng. Før grunnet språkfag, men nå grunnet realfaga også, de som jeg kunne så godt. Fikk igjen en 3Fy prøve som læreren hadde glemt å gi meg fra før jul. Fikk 5/4, og nå skjønner jeg ikke en drit av hva keg skreiv der.

 

Tysk karakteren er i fare for å stryke. Jeg skjønner ikke en drit av hva de snakker om i tysken, så jeg faller ut med en gang... blir noen fine tegninger da.

 

 

Det er noen oppturer også da, men de veier ikke opp for nedturene.

Lenke til kommentar
psilocybe, er ikke du med på airsoftguns.info eller???

 

Synts å ha sett deg der............

Joda, både der og på bergen-airsoft.com. Er nesten overalt, jeg. :)

er det deg på bilde???

 

Jeg kaller meg QbeC på Airsoft. just so you know :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...