Gå til innhold

p2p: holder dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt p2p nettverk i flere år, men har ikke brukt annen beskytelse enn norman. har nå tenkt meg inpå winmx igjen og lurer derfor på hva jeg burde gjøre på forhånd... har nå nyeste norman, zonealarm(gratis), ad-awre og spyware. trenger jeg da ip-gaurdian? kan noen fortelle litt mer om ip-gaurdian... kan den fucke opp brannmur og internett? har lest p2p guiden, den var bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har nå nyeste norman, zonealarm(gratis), ad-awre og spyware.

Spyware? :laugh: Er det virkelig et program som heter det?

last ned Spybot :thumbup:

Endret av Timur
Skrevet

2.Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7

PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er

skulle vel ikke være verre en som så ;)

Peerguardian blokker bare visse ipadresser og gjør absolutt ingen ting med brannmuren din eller nettleserene dine.

Skrevet

må jeg starte ip-gaurdian for at den skal funke, eller ligger den i bakgrunn og kjører, når jeg åpna "denne filen" fikk jeg bare opp masse tekst, må jeg lagre i et program eller noe?

Skrevet
må jeg starte ip-gaurdian for at den skal funke, eller ligger den i bakgrunn og kjører, når jeg åpna "denne filen" fikk jeg bare opp masse tekst, må jeg lagre i et program eller noe?

ja det er bare å dobbel klikke på exe fila. Den skal da starte opp et program som skal laste opp ip-adressene du har fått av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...