Gå til innhold

Slakt til fisk


Anbefalte innlegg

Jaja, nå va d meg igjen :p

 

Neida, laget en liten fisk her og lurte på om det var noe å fortsette på.. Ja vet den trenger arbeid men......

 

-Fargene har jeg ikke satt på,,, er ikke helt sikker på hva farger som kunne vert ok(forslag??)

-Siden skal være HELT venstrestildt.

-Siden skal få footer...

 

Så er den hot eller not:P

Forstett eller start over?

 

Her va linken ja

 

EDIT:Ny link lenger nede ;)

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, ikke helt min smak dette. :dontgetit:

 

- Bakgrunnsfargen er grumsete og passer ikke inn.

- Syntes det var noe som skurret med symbolene i headeren, spesielt den røde.

- Jeg ville flyttet bildet ved "This is Tenshin Dojo" ned til selve teksten (går utifra at det skal være en sammenheng her), og latt teksten få fortsette under bildet.

- Fonten er litt liten.

 

Siden har potensiale, bare du skifter ut header og bakgrunnsfarge, så kan det bli bra dette. ;)

Lenke til kommentar

ok... nå har jeg flyttet litt på skriften. og gjort den større.... Er ikke så mye jeg kan gjøre med de symbolene i header, skal se hva jeg får til. Men tror de må være med... om ikke i header, så ialefall på siden, men forslag til hvor jeg kan putte dem?

-Som sagt Fargene, er jeg ikke sikkre på. Har ikke greid å bestemme meg for farge, så hvis noen har forslag så er det bare til å komme med dem.

 

Noe mer?

 

liten font

stor font

Lenke til kommentar
ok... nå har jeg flyttet litt på skriften. og gjort den større.... Er ikke så mye jeg kan gjøre med de symbolene i header, skal se hva jeg får til. Men tror de må være med... om ikke i header, så ialefall på siden, men forslag til hvor jeg kan putte dem?

-Som sagt Fargene, er jeg ikke sikkre på. Har ikke greid å bestemme meg for farge, så hvis noen har forslag så er det bare til å komme med dem.

Bedre fontstørrelse nå, men den ligger litt for tett opp under nunchakuen. Headeren er muligens litt for stor, men ikke forstyrrende stor. Når det gjelder farger har du flere alternativer.

 

- Du kan beholde gråfargen, men gjøre den lysere

- Blå eller rød kan være farger som passer inn

- Du trenger strengt tatt ikke ha samme farge i header og på resten av siden

 

Ellers kan så du kanskje plassere et av symbolene i menyen kanskje? Prøv deg litt frem. :thumbup:

Lenke til kommentar

*klør seg i bakhodet* Hva skal jeg skrive nå da?

 

Jeg kan ikke si meg helt imponert, dessverre. ;) Det hele blir for grått og kjedelig. Hvorfor ikke eksperimentere litt med farger? Det er en grunn til at vi er skapt med fargesyn, vettu. ;)

 

Jeg synes nok elementene i header er feilplassert og er i feil dimensjon. De to rundingene med noen symboler på er helt på jordet her. ;) De kunne vært mye bedre integrert.

 

Disse spydene. Du som har laget dem? De er veldig tegneserie-aktige. Prøv å se om du får tak i bedre bilder av dem. ;) Strekene på tvers har ingenting der å gjøre, bryter med stilen og distraherer. ;)

 

Hvorfor ulik margin i innholdsfeltet enn i menyen? Og hva gjør bildet av hodetelefonene nesten midt på? :blink: Det blir stort trekk. Ja, dette blir bedre når du får det konvertert til HTML, men du må justere slikt i fishen slik at vi kan få best mulig helhetsinntrykk av ditt verk. ;)

 

Typografien er skuffende. Håndskrifta - joda, jeg skjønner at den har sammenheng med kampsport - er drita stygg. Overskriftene er heller ikke skryte-stuff. :nei: For brødteksten, les under. ;)

 

Så har vi dette med fonten, som forsåvidt er en pirkesak. Forskjellen fra fisken din og på web er at skrift på web ikke har antialising. Derfor anbefales det at du fjerner den, slik at vi best mulig kan se hvordan det kommer til å se ut in real life. ;)

 

Stå på! Ser fram til ny versjon(?)! :thumbup:

Lenke til kommentar

Siden i seg selv er ganske så fin, pent og rolig design, kanskje litt dyp gråtoning, da det er litt vanskelig å få med seg alle detaljene, men kan tenkes det er meg som er blind :wow:

 

Teksten på siden er meget uklar og du kunne sikkert valgt en annen skriftfarge, men dette løser seg sikkert når du får gjort noe med toningen av grått.

 

Ellers, veldig bra!

Lenke til kommentar
Var denne litt bedre? Orker ikke stresse med fonten, når jeg tar av AA blir den helt messed up.....Skal finne en annen font( hvis dette er ønskelig,,, tenker da på den i header osv,)

Stille på størrelsen da? ;) Rette på linjedeling? :)

Hehe, ett nytt bevis på at størrelsen teller :p:lol:

 

Men OT:

Så det noenlunde bedre ut nå eller? Tenker da IKKE på fonten....

Lenke til kommentar

Helt klart beveger du deg i rett retning! :thumbup:

 

Header er ennå litt kjedelig og jeg får en merkelig følelse av Hawaii av den. :dontgetit:

Tegnene (mye bedre med kinesiske tegn) kan godt vertikalt midtstilles i ruta si.

Typografien på alle overskriftene har ikke blitt penere ennå. ;)

Brødteksten er ennå fucka. Jeg skal banne på at den ikke kommer til å se slik ut når sida blir konvertert til HTML.

 

Savner noe god grafikk fra deg, Daniel! Du har vel tid til det nå i disse dager? :p

 

EDIT: Med tida har fargene begynt å ligne på HaPå. Knakende godt på nybakt brød.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

EDIT: Med tida har fargene begynt å ligne på HaPå. Knakende godt på nybakt brød.

Enig med dunestar, det er knakende godt paa nybakt broed, bare saa synd at det er veldig lenge siden jeg har smakt det naa.... ;)

 

Tilbake til siden din. Likte brunfargen du hadde i Liker ikke fontvalget i headingen paa sidemenyene, den er vanskelig aa lese. Det kan hende at det blir lettere naar du faar helegreie i HTML, men naa er det noe vanskelig aa lese. Liker ikke "nunchakene" du har under header i sidemenyene heller, kanskje folde dem sammen vil se bedre ut? Kanskje ett sverd isteden? dunno.

 

Betyr den kinesiske teskten noe? mellom header og hoved tekst..

 

Ellers er du paa rett vei :D

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...