tor_erik Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hei! Jeg har en LG 701B-skjerm, og jeg har et lite problem med oppløsningen 1280x1024. I Windows fungerer det strålende, og alt er som det skal være. Men i spill som Deus Ex 2 og Pandora Tomorrow-demoen, forsvinner deler av bildet utenfor kanten, og det er umulig å finne det igjen. Dermed må jeg spille i 1024x768, som jo er litt dritt når man nettopp har investert i R9800 Pro... Kan forresten nevne at 1152x864 går strålende.
Pirka Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hei!Jeg har en LG 701B-skjerm, og jeg har et lite problem med oppløsningen 1280x1024. I Windows fungerer det strålende, og alt er som det skal være. Men i spill som Deus Ex 2 og Pandora Tomorrow-demoen, forsvinner deler av bildet utenfor kanten, og det er umulig å finne det igjen. Dermed må jeg spille i 1024x768, som jo er litt dritt når man nettopp har investert i R9800 Pro... Kan forresten nevne at 1152x864 går strålende. Hehe LG sier du ? Om du vett hva er LG ? det er gammel Gold Star ... Alle produkter av gold star ble fukka veldig rask !!! Gidder ikke å fortelle her hva har jeg opplevd med en GS video spiller og hva kompisen opplevde med en GS CD-RW ...
Earendil Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hei!Jeg har en LG 701B-skjerm, og jeg har et lite problem med oppløsningen 1280x1024. I Windows fungerer det strålende, og alt er som det skal være. Men i spill som Deus Ex 2 og Pandora Tomorrow-demoen, forsvinner deler av bildet utenfor kanten, og det er umulig å finne det igjen. Dermed må jeg spille i 1024x768, som jo er litt dritt når man nettopp har investert i R9800 Pro... Kan forresten nevne at 1152x864 går strålende. Hehe LG sier du ? Om du vett hva er LG ? det er gammel Gold Star ... Alle produkter av gold star ble fukka veldig rask !!! Gidder ikke å fortelle her hva har jeg opplevd med en GS video spiller og hva kompisen opplevde med en GS CD-RW ... Selv om du og kompisen din har hatt problem med en videospiller og brenner, så vil ikke det si at skjermen er av elendig kvalitet.
tor_erik Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Hei!Jeg har en LG 701B-skjerm, og jeg har et lite problem med oppløsningen 1280x1024. I Windows fungerer det strålende, og alt er som det skal være. Men i spill som Deus Ex 2 og Pandora Tomorrow-demoen, forsvinner deler av bildet utenfor kanten, og det er umulig å finne det igjen. Dermed må jeg spille i 1024x768, som jo er litt dritt når man nettopp har investert i R9800 Pro... Kan forresten nevne at 1152x864 går strålende. Hehe LG sier du ? Om du vett hva er LG ? det er gammel Gold Star ... Alle produkter av gold star ble fukka veldig rask !!! Gidder ikke å fortelle her hva har jeg opplevd med en GS video spiller og hva kompisen opplevde med en GS CD-RW ... Selv om du og kompisen din har hatt problem med en videospiller og brenner, så vil ikke det si at skjermen er av elendig kvalitet. Har hatt skjermen i ca 2-3 år nå, og er meget fornøyd med den. Har aldri hatt noen problemer, skarpt bilde, osv. Jeg er en av dem som ikke trenger mer enn 1152x864 @ 75 Hz i Windows... Men er det noen som har en løsning, eller?
El-Hadji Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg har samme skjerm, men spiller ikke på de oppløningene pga refreshraten, trenger minst 85hz for å overleve. Men uansett, har du prøvd å justere skjermbildet på selve skjermen? Der kan du jo flytte rundt på bildet, endre størrelser, deagusse osv. Hvis det ikke funker, så vet ikke jeg.. edit: Det står tilogmed hvor mange timer skjermen har vert på... Endret 29. mars 2004 av El-Hadji
norrick Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Gå inn i ATI kontrollpanel og velg visning, da skal du få frem "override freq" eller noe i den duren (husker ikke 100% siden jeg sitter m/nVidia maskinen for øyeblikket). Problemet er at Windows kjører med spesifisert oppdateringsfrekvens men så fort du starter et spil så går oppdateringsfrekvensen ned til 60Hz.
tor_erik Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Gå inn i ATI kontrollpanel og velg visning, da skal du få frem "override freq" eller noe i den duren (husker ikke 100% siden jeg sitter m/nVidia maskinen for øyeblikket).Problemet er at Windows kjører med spesifisert oppdateringsfrekvens men så fort du starter et spil så går oppdateringsfrekvensen ned til 60Hz. Takker, skal prøve dette! edit: Det står tilogmed hvor mange timer skjermen har vert på... Tøft, har ikke lagt merke til det før! Jøss, stått på i 3260 timer!
Belzbub Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Litt off-topic men men.. LG ble raskt omdøpt til "Lucky Goldstar" når de kom på markedet.
El-Hadji Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 edit: Det står tilogmed hvor mange timer skjermen har vert på... Tøft, har ikke lagt merke til det før! Jøss, stått på i 3260 timer! Jeg fikk min fra faren min sin jobb, den har stått på serverrommet, men min har vert på i 2538 timer, tror den var på 1800 når jeg fikk den.. En liten tankevekker egentlig..
tor_erik Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 edit: Det står tilogmed hvor mange timer skjermen har vert på... Tøft, har ikke lagt merke til det før! Jøss, stått på i 3260 timer! Jeg fikk min fra faren min sin jobb, den har stått på serverrommet, men min har vert på i 2538 timer, tror den var på 1800 når jeg fikk den.. En liten tankevekker egentlig.. Men så har jo jeg hatt min skjem i 3 år tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå