ewe_4ewer Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 kordan tagger man egene bilder, å ikke bare sonne som er der fra før??
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Finn HL Logo Creator. Har ikke programmet selv så kan ikke hjelpe deg med å finne det
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja nå fant jeg det Til alle som ikke har det trykk her
ewe_4ewer Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 Ja nå fant jeg det Til alle som ikke har det trykk her fikke det ikke til å funke??
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja nå fant jeg det Til alle som ikke har det trykk her fikke det ikke til å funke?? hva gikk galt da?
ewe_4ewer Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 Ja nå fant jeg det Til alle som ikke har det trykk her fikke det ikke til å funke?? hva gikk galt da? nei, eg fikk d til alika vel! takk for hjelpen!!!
ewe_4ewer Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 ittno problem neeeeeei Et spørmål til!! eg har lastet det programmet ned og åpnet det!! men uansett ka eg trykker på kommer dette fram: "Please select a Bitmap first!!"(??)
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 ittno problem neeeeeei Et spørmål til!! eg har lastet det programmet ned og åpnet det!! men uansett ka eg trykker på kommer dette fram: "Please select a Bitmap first!!"(??) EDIT by M4rTiN: er totalt unødvendig å ha så mange holder med et vettu Ja da gjør du som den sier da.. Bitmap = *.bmp bilder, du må også gå ned på størrelsen. Men nå kan du få lov til å prøve deg litt frem på egenhånd. Det er ofte den beste måten å lære seg til på; Prøve å feile litt
ewe_4ewer Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 ittno problem neeeeeei Et spørmål til!! eg har lastet det programmet ned og åpnet det!! men uansett ka eg trykker på kommer dette fram: "Please select a Bitmap first!!"(??) EDIT by M4rTiN: er totalt unødvendig å ha så mange holder med et vettu Ja da gjør du som den sier da.. Bitmap = *.bmp bilder, du må også gå ned på størrelsen. Men nå kan du få lov til å prøve deg litt frem på egenhånd. Det er ofte den beste måten å lære seg til på; Prøve å feile litt
ewe_4ewer Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 [quote name='ewe_4ewer' date='31/03/2004 : 16:33'] [quote name='M4rTiN' date='29/03/2004 : 22:16'] [quote name='ewe_4ewer' date='29/03/2004 : 21:11'] [quote name='M4rTiN' date='28/03/2004 : 17:19']ittno problem [/quote] neeeeeei Et spørmål til!! eg har lastet det programmet ned og åpnet det!! men uansett ka eg trykker på kommer dette fram: "Please select a Bitmap first!!"(??) EDIT by M4rTiN: er totalt unødvendig å ha så mange holder med et vettu [/quote] Ja da gjør du som den sier da.. Bitmap = *.bmp bilder, du må også gå ned på størrelsen. Men nå kan du få lov til å prøve deg litt frem på egenhånd. Det er ofte den beste måten å lære seg til på; Prøve å feile litt [/quote] [/quote] pliz, då, kordan får du det til bmp d står bare JPEG- bilde!!?
ewe_4ewer Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 ittno problem neeeeeei Et spørmål til!! eg har lastet det programmet ned og åpnet det!! men uansett ka eg trykker på kommer dette fram: "Please select a Bitmap first!!"(??) EDIT by M4rTiN: er totalt unødvendig å ha så mange holder med et vettu Ja da gjør du som den sier da.. Bitmap = *.bmp bilder, du må også gå ned på størrelsen. Men nå kan du få lov til å prøve deg litt frem på egenhånd. Det er ofte den beste måten å lære seg til på; Prøve å feile litt pliz, då, kordan får du det til bmp d står bare JPEG- bilde!!? YESS, fikset det eg!! men, no kommer neste problem! når eg trykker MAKE WAD kommer dette fram=Please locate the half-life directory first! kordan gjør eg det dåå?? :ro: (har trykkket Locate halflife)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå