Caliber Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hei. Skal kjøpe minnekjølere til grafikkortet mitt (radeon 9700 np @ vga silencer), og er usikker på om jeg skal på for microplex eller digital impuls sine minnekjølere. Noen som har noen meninger eller tips til meg her? Mvh, Haakon
Veritas_ Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Utenom at det sikkert ikke vil hjelpe noe særlig på overklokkingen så har jeg ikke noe tips.
Tabaqui Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Nå har jeg ikke sjekket, men siden de har samme soritmentet vil jeg da tro at det er samme kjølerene det er snakk om.
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hei. Skal kjøpe minnekjølere til grafikkortet mitt (radeon 9700 np @ vga silencer), og er usikker på om jeg skal på for microplex eller digital impuls sine minnekjølere. Noen som har noen meninger eller tips til meg her? Mvh, Haakon Jeg råder deg sterkt å ikke dra til Digital Impuls, jeg bestilte et HK derifra, men fikk bare kortet, driver CD`en var jo knust i 349 deler, CD`en innholdt det vanlige, Norton-antivirus, S-ATA (så min S-ATA virker ikke, kjøpe? 10000rpm ) og ikke minst HK-driverne, men det kunne jeg jo laste ned, ikke noe problem! Men da jeg ville ha ny cd`e , så sa dem ikke noe.... En hjerteknusende historie fra Stian_A
Caliber Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Hei. Skal kjøpe minnekjølere til grafikkortet mitt (radeon 9700 np @ vga silencer), og er usikker på om jeg skal på for microplex eller digital impuls sine minnekjølere. Noen som har noen meninger eller tips til meg her? Mvh, Haakon Jeg råder deg sterkt å ikke dra til Digital Impuls, jeg bestilte et HK derifra, men fikk bare kortet, driver CD`en var jo knust i 349 deler, CD`en innholdt det vanlige, Norton-antivirus, S-ATA (så min S-ATA virker ikke, kjøpe? 10000rpm ) og ikke minst HK-driverne, men det kunne jeg jo laste ned, ikke noe problem! Men da jeg ville ha ny cd`e , så sa dem ikke noe.... En hjerteknusende historie fra Stian_A Har handlet der før, bare gode erfaringer.... Men ellers takk for tipset, er vel forhåpentligvis godt ment...? Mvh, Haakon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå