Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) "himself" nicket var nok beste hittil -[DD]-LoS killed himself with a headshot from tmp EDIT: Nå så det ikke så n00b ut værtfall Endret 29. mars 2004 av M4rTiN
LarsP Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Er som kaller seg himself. Spilte i emop (Evil Masters Of Pain) nå nettopp. Han er ganske velkjent etter sitt opphold der så kan hende du blir flamet om du kaller deg det! men, men!
.tomf Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 jeg har bestemt meg for..............th3rmaltake! fant det på komplett.no etter svaret til zalo.....TAKK zalo!
Martin A. Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er som kaller seg himself. Spilte i emop (Evil Masters Of Pain) nå nettopp. Han er ganske velkjent etter sitt opphold der så kan hende du blir flamet om du kaller deg det! men, men! Det er for det første ikke jeg som skal ha nick Og for det andre. Og skifte nick i vilden sky er bare lame't
fenris1979 Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 hva med bad assen Dagfinn Høybråten eller svarstad
danilovic Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Er det ikke sånn at det er tøft å ha Z, X og/ eller Q i nicket sitt? Også må man selvsagt capse et par bokstaver - gjerne nest første, nest, siste og/ eller siste. Bokstaver som kan capses er: Q, R, T, Y, O, P, S, K, L, Z, X, N, M. Sånn ca. Eller ikke. Heha. eLzoiXiR er sånn hipt nick osv.
Aleksander- Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) Eller ikke? Håper du var ironisk... Endret 4. april 2004 av alex503
danilovic Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Eller ikke? Håper du var ironisk... Håper jeg også.
uberhunter Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Vel, mitt navn er YOU Ikke knabb det da!!!! Et kult navn er vel BackStabber
Zeph Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 (endret) Så lenge det ikkje inneheld nummer eller tegn og er originalt så kan det være så mangt. Er heller ingen fan av "mAsTerOfWorLD" type nick, dvs med caps her og der Endret 4. april 2004 av zeph
uberhunter Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Ja, enig, 1337 (leet) er det verste æ vet om!!!!
.tomf Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 (endret) Vel, mitt navn er YOU Ikke knabb det da!!!! Et kult navn er vel BackStabber du spiller vel ikke tilfeldigvis på ThePatriotz #3 så en der som kalte seg YOU.. jeg kaller meg mye forskjellig jeg,sånn som th3rmaltake,t0mm3n from KRINGLA,no0b3n from KRINGLA,SnikendeUllteppe,FaenSkapErGodtSomGull,det jeg spiller med nå er ping-hore... har bare kødd nick til jeg blir god nok til å få ganske gode stats på nett,og god rank å sånt(har ikke det ennå ) men når jeg har syking runder og slikt kaller jeg meg Ownage by mini! edit> skrivefeil Endret 4. april 2004 av t0mm3n^_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå