enurs Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 De svarte linjene kaller jeg ikke artifacts. artifacts for meg er ting som popper opp på skjermen i forskjellige farger eller strimer som plutelig kommer her og der. De svarte linjene jeg får er det system i. Du kan faktisk se de svarte linjene lage ett bilde som beveger seg rundt på skjermen. Dette er nok fordi kjernen i XT ikke er helt lik PRO kortene. Dette skjer i 3dmark 03. Spilte nå nettopp demoen til FARCRY uten noen som helst problem Spillet bruker vel den mest avanserte teknologien så artifacts burde vel synes. Hvis noen har samme problem som meg gi lyd fra dere.
Yidaki Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 noen som har noen før og etter shimmen ble fjerna overklokkings resultater? Hva er shimmen? kanskje dumt spørsmål, men har et Hercules 9800 Pro, men klarer ikke feste Zalman kjøler grunnet Hercules sin egen kjøler bak på kort. Er det den jeg eentuelt kan fjerne med tynn kniv, for å feste Zalman inn til Gpu?
fAight Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 hadde du lest hele posten, så hadde du funnet det ut Yidaki. Vi svarte på det 2-3 poster før din post....
Aquabat Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 (endret) For en stund siden testet jeg to kort med og uten shim, men jeg husker ikke nøyaktig hvor mye jeg tjente på det. Og hvis noen lurer på hvorfor man ikke klarer å klokke så langt med stock kjøler gir vel dette bildet forhåpentligvis noen svar.. Det kan absolutt være en idé å bytte til AS3/5. Edit: skriveleif. Endret 26. mars 2004 av jephque
fAight Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 (endret) jephque: Takk for fine bilder, menne kunne du bare forklare meg det siste bildet ...må had det inn med teskje Endret 26. mars 2004 av ridgea
Thorvald Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hmmm... Rart... naar jeg fik mit 3d kort var det ikke en shim rundt GPU chipen... og dere sier at garantien gaar rett til ******..??? 9600 Har ikke shim i utgangspunktet.
XenZor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Kjører mitt 9800 PRO kort med GPU på 447,75 MEM på 371,25.
Yidaki Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 hadde du lest hele posten, så hadde du funnet det ut Yidaki. Vi svarte på det 2-3 poster før din post.... Ja jeg så det..beklager, jeg som rotet litt
Haanz Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 jephque: Takk for fine bilder, menne kunne du bare forklare meg det siste bildet ...må had det inn med teskje Er vel kjølepastaen som er en smule dårleg lagt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå