Gå til innhold

Mus til bærbar...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også den Labtec musa, og synes sjøl at den sluker batteriet rimelig fort.. I tillegg er den ubrukelig hvis man bruker 2 stykker i nærheten av hverandre, selv om det "liksom" skal fungere... Jeg skal hvertfall kjøpe meg en med tråd igjen, så da kan du jo kjøpe min :) 1/2 pris!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har brukt 2 stykker i nærheten av hverandre... det skapte ingen problemer...

 

batteritiden er jo helt avhengig av bruk, jeg har hatt den i 4-5 mnd og byttet batterier en gang og vil si jeg har brukt den ganske mye i løpet av denne tiden...

 

Musa er helt klart verd pengene, men det skal sies at det sikkert finnes bedre der ute.

 

Logitech har en tilsvarende mus som sikkert er av noe bedre kvalitet, eneste forskjellen er at usb-pluggen ikke kan skjules i musa og den bruker AA batterier istedet for AAA (noe som kanskje kan bidra til enda bedre batterikapasitet!?) Den koster ca. 50% mer

Lenke til kommentar

Denne er utrolig liten og snerten, spesielt med den kabelsnella som gjør at du får akkurat så mye kabel som du har bruk for. Ikke trådløs da, selvfølgelig, men da trenger du jo ikke tenke på batterilevetid og forstyrrelser..

 

Med sin ministørrelse (og litt harde knapper?) vil jeg ikke anbefale den til hverdagsbruk, men ultraportabel og vekker litt oppmerksomhet pga. sitt tøffe utseende.

 

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=102...lAction=details

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...