Gå til innhold

Til Snekkern


Buddy

Anbefalte innlegg

Dette er vel meget "offtopic" , men jeg har lest de fleste innlegg her på forum de siste årene. selv har jeg mest greie på hvordan sette opp AMD - system, jeg vil gjerne ha kontakt med deg Snekkern for å lære mer om intel system.

 

Dersom du er interisert ta kontakt med meg på [email protected]

 

Til andre , den adressen er den jeg bruker for "søppelmail", så håper den ikke blir flooded av tull. Jeg vil kun ha svar fra Snekern der. (vel reklame kommer inn der ofte)

 

Ps. Dersom du sender meg en mail til adresssen jeg oppga vil jeg være fint dersom du gir tilbakemelding på denne tråden, dette da jeg kun sjekker den e-mail'en ved registring av diverse programvare o.l.

Endret av Buddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg ber snekkern om hjelp, fordi han er den her på forumet som har best kunnskap om intel og intelsystem (min mening) , ikke for å nedvurdere andre intelfan, men han har en meget høy insikt i det meste som gjelder intel, og deres system. Som sagt bygger jeg mest bare AMD system, og er derfor usikker på system basert på Intel.

Lenke til kommentar
Hvorfor jeg ber snekkern om hjelp, fordi han er den her på forumet som har best kunnskap om intel og intelsystem (min mening) , ikke for å nedvurdere andre intelfan, men han har en meget høy insikt i det meste som gjelder intel, og deres system. Som sagt bygger jeg mest bare AMD system, og er derfor usikker på system basert på Intel.

Om snekkern kan mest om intell systemer på dette forum (noe jeg ikke vet, men tviler på iom at det er 50000-60000 brukere her). Så kan han vertfall ikke mer enn alle oss andre tilsammen. Derfor lønner det seg svært ofte å diskutere emnet da du vil få fler synspunkter og eller gode/dårlige erfaringer fra andre brukere.

 

Edit: Ikke misforstå, jeg synes snekkern er flink og har en hel del fine tråder her.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

:fun: endeligt en gratulasjon takker og bukker :fun:

 

men hw.no er jo størrst i landet på sine felt

 

Forumstatistikk

Våre medlemmer har skrevet totalt 1890223 innlegg

Vi har 42723 registrerte medlemmer

Velkommen til Tdnoz, som er det siste registrerte medlemmet

Flest brukere online samtidig var 762 (20/01/2004 : 16:17)

 

fantastisk han har lest over 1.8 millioner poster utrolig ikke sant.

 

P.S eg skal slutte nå det bare måtte ut

Endret av fenris1979
Lenke til kommentar

er vel maks 15000 aktive postere her, og tviler på at alle "kan" intel..... :yes:

Det er vel rimelig irrelevant om alle kan Intel? Alle kan vel ikke noe om AMD heller? Skal vi da utelukke alle diskusjoner om prosessorer?

 

Uten at jeg EGENTLIG har noe med det, så synes jeg forøvrig at det var en rar fremgangsmåte å initiere en one-on-one ting med snekker'n om noe såpass trivielt som Intel! Ville tro at Buddy kunne hente mer visdom fra fler enn en person, og snekker'n er flink han, men han har selvfølgelig sine kjepphester, jeg har mine... Å tro at snekker'n er 'flinkest' på Intel av alle brukere på dette forumet er naivt!

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
Å tro at snekker'n er 'flinkest' på Intel av alle brukere på dette forumet er naivt!

!

 

Hva er dette Snekker`n hypet egentlig? Faktum er jo at han så godt som alltid havner opp i heftige diskusjoner pga sine meninger. Det må jo være en grunn til dette (kan det være at andre er uenig i hans fremstillinger?) En liten :p til Snekker`n om han leser dette

 

Selvfølgelig har han fått kunnskap om intel systemer, så mye som han har testet fra psdata og de andre som villig sender hardware til han. Men uansett om èn person har god oversikt, så har alltid andre noe å tilføye/endre/motargumentere. Ingen er perfekt vet dere!

 

jeg kommer på en drøss med brukere jeg ville anbefalt i en "how to bygge intel-maskin, and what to velge av deler" tråd :p

 

 

Derimot, "faren" med å ta alt public er at du alltid får et par meldinger innimellom de seriøse svarene som bare farer med tåpeligheter, forutintatte holdninger osv, som skjemmer tråden (og forumet generelt).

 

Ettersom trådstarter selv sier han har fulgt med en stund, vil jeg tro at han allerede har dannet seg det kritiske blikket man MÅ ha for å kunne få noe ut av forumet, og dermed har mest til overs for å nettopp ta en diskusjon om det han lurer på PUBLIC, altså her på forumet.

 

DrErling

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Å tro at snekker'n er 'flinkest' på Intel av alle brukere på dette forumet er naivt!

 

Hva er dette Snekker`n hypet egentlig? Faktum er jo at han så godt som alltid havner opp i heftige diskusjoner pga sine meninger. Det må jo være en grunn til dette (kan det være at andre er uenig i hans fremstillinger?)

Det kan jo ha noe med de 5000+ postene til snekker'n og at han derved er relativt synlig på forumet da. Dessuten at han fremstår som en autoritet f.eks. pga. minnetesten og sitt generelle kunnskapsnivå både om AMD og Intel. Det kan jo bidra til at han blir brukt som 'skyteskive' for mer eller mindre gjennomtenkte innlegg!

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...