Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på Skandiabanken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut her om dagen at pop-up blockeren min (EMS Free Surfer) ikke var helt kompatibel med Skandiabanken, så nå må jeg stoppe den før jeg logger meg på. Slet litt for å finne ut at det var den som var problemet!

 

Ellers har jeg svært sjelden opplevet problemer med Skandiabanken!

 

timtowtdi

Lenke til kommentar

kjør windowsupdate og legg inn google toolbar dersom du trenger en popup stopper, den er genial.. og driter i om de logger litt av sidene jeg er på :) for den funker bra! og det er sikkert ikke værre enn at jeg ender med å få litt mer reklame for ting som interreserer meg på sidene jeg er på alikevell.. go google toolbar! :)

Lenke til kommentar

Noe er utvilsomt snodig... jeg har ADSL fra NextGenTel og kommer IKKE inn. Har ikke gjort det de to siste dagene...

 

Nå sitter jeg på UiO, og kommer inn! Virker som noe er muffens.. sitter med to traceroute kjørende nå.. en fra UiO, og en fra hjemmet (med NGT). Begge to er for øyeblikket på hop 22, men fra hop 5 (UiO) og hop (NGT) er det unresolved host (* * *).. snodige saker.. UiO-nettet fungerer som sagt smertefritt, selv om antallet hops er mistenkelig drøyt for øyeblikket.

Lenke til kommentar
kjør windowsupdate og legg inn google toolbar dersom du trenger en popup stopper, den er genial.. og driter i om de logger litt av sidene jeg er på :) for den funker bra! og det er sikkert ikke værre enn at jeg ender med å få litt mer reklame for ting som interreserer meg på sidene jeg er på alikevell.. go google toolbar! :)

Ja det er jo smak og behag da! Bruker Google toolbar på jobben, men jeg er /litt/ mer kritisk til SW jeg bruker på hjemmemaskinen. Jeg driter /ikke/ i om de logger sidene jeg surfer på for å si det sånn.

 

Men det er riktig at Google toolbar ikke har de samme kompabilitetsproblemer som EMS Free Surfer iallefall! Sånn sett er den bedre i allefall.

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
Virker fint her også.

 

Pinging www.skandiabanken.no [194.103.154.133] with 32 bytes of data:

 

Request timed out.

Request timed out.

Request timed out.

Request timed out.

 

Ping statistics for 194.103.154.133:

Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

det er bare fordi firewallen (som står på ip'n 194.103.154.133) denyer alle ping-requests. Har ingenting med at "serveren ikke er tilgjengelig" :roll:

kjedelig om en nettbank hadde vært åpen for å blitt pinga ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...