Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ikke prøve å ødelegge andres tråder med å "gjemme" linken min til outwar, så jeg poster den her.

sikkert mange andre som spiller det å, som vet at ingenting skjer i det spillet hvis man ikke klikker andres linker.

så her er min link

*** link fjernet **

jeg kommer til å klikke andres linker som postes under her

er du ikke medlem? klikk min link og meld deg på! det er artig å drive med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er vel ikke spam da jeg faktisk prøver å få andre som spiller outwar til å være med

jeg kunne like gjerne ha laget en link som det står "nytt hovedkort" eller noe sånt på, og posta den i riktig forum, da er det spam. jeg er ganske oppriktig om hva linken er(er jeg ikke det kan jeg utdype det bedre)

det er en egen tråd, jeg prøver ikke å stappe den inn i populære worklogger eller lignende.

outwar er ikke et dritt-spill. hvorfor kan da ikke folk bruke denne lille tråden til å ha linkene sine på? er man imot det, trenger man ikke klikke linken. det er over 2 mill spillere i outwar, og det burde si såppass at det faktisk er verdt å ta en titt på.

Outwar er dessuten helt gratis. (dette var ikke reklame)

edit:

hvis du vil jeg skal endre min første post så den er minst mulig spam-aktig, så kom gjerne med forslag. seriøst, pm meg eller lignende hvis det ser ut som det er skikkelig spam for å tjene noen thugs(et outwar begrep) på et såppass populært forum som dette er

Endret av Dimensionx
Skrevet (endret)

jeg mener du?

altså, outwar er et spill som spilles av som nevnt over 2 mill, og det er et ganske bra spill.

det har pågått en stund, så det er lite bugs igjen som gjør at det er dårlig.

jeg spiller i RP, altså role playing league, der lager du deg et monster, en gangtser eller en popstar. (jeg er gangster) kjeder du deg på skolen eller lignende, logg deg inn og tjen penger, kjøpt masse ting, gå på adventures og masse mer. det er mulighet for crew der, så det er egentlig litt sosialt å. ok, egentlig ikke.

selve basisen på spiller går ut på å klikke de linkene der(som dere har sett folk har gjemt i form av linker til nye hovedkort o.l.)

når none klikker på nettopp din link, vokser du enten en feet(monster) får en thug(gangster) eller en fan(popstar)

det er ganske festlig når du vokser deg stor og slår andre hardt og blir slått enda hardere osv...

men sjekk på www.outwar.com og les mer om det om dere ikke vet hva det er.

spam: skal du joine, klikk min link og lag deg en konto gjennom den

det er reklame på siden, ja, men det er fordi dem må leve av noe dem å. OK.no har jo enform for reklame dem å, ang. ukens tilbud bannere o.l. her på siden deres. ellers kunne dem ikke ha eksistert.

det er ingenting som gjør outwar til dårlig, eller spam, annet enn når folk bruker sine fattige HTML skills og skriver

<url="outwar-link">se, et nytt hovedkort! er dette bra?</url>

dette har jeg sett flere steder, og dette er jeg lei av selv. derfor er det vel bedre med en tråd der hvor man kan legge fra seg linkene sine, så vet andre hva det er for noe, og da slipper man å klikke på en link fordi man tror det er noe annet, eller man vet hva tråden handler om, så man ikke gidder lese den.

men ta en titt på siden da, dere, så dere vet hva det er for noe, ikke ta for gitt det at folk kaller dette spillet for "dritt" og "dårlig"

EDIT: husker at en kar her ble banne med flere kontoer på grunn av slike "lhyperlink-koder"

jeg selv meldte han til outwar crewet siden du ikke har lov til å skaffe deg etterfølgere på den måten, de må vite at det er en outwar link de klikker.

så jeg er egentlig ganske seriøs ang. det spillet

Endret av Dimensionx
Skrevet

Vi tillatter ikke reklamering/rektuttering for pyramidespill og rekruttering til Outwar havner i samme bane. Tråd stenges og linken du oppgav er sensurert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...