Gå til innhold

3650 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fexplorer... Se i "programguiden"... Tror d er en link der  ;)

jeg får ikke instalert sis på telefonen !!

ossen progg som ligger inne på telefonen kan instalere SIS !! ?? :dontgetit:

Da er det nøtt å være no helt utrolig galt med din tlf!

:thumbs:

har prøvd to forskjellige 3650 er og ingen funker !!!

 

KAN NOEN GUIDE MEG FRAM ?

 

takker for guider :p

Lenke til kommentar

Hva med å først av alt få tak i en laptop eller noe, så kan du sende over selve fexplorer eller eFileManager (det beste mener JEG). og installere et av de.. Så kan du bruke det til å finne igjen filene på minnekortet ditt igjen seinere.. For når du først har file manager program installert kan du bla i alle mapper..

har du ikke mulighet til å skaffe deg en BT kobling eller en IR kobling på noe vis, da laster du opp fila på home.no, skriver eksakt link til fila og laster det ned og installerer. Så kan du installere fra minnekortet igjen.. Skjønner?

Lenke til kommentar
Hva med å først av alt få tak i en laptop eller noe, så kan du sende over selve fexplorer eller eFileManager (det beste mener JEG). og installere et av de.. Så kan du bruke det til å finne igjen filene på minnekortet ditt igjen seinere.. For når du først har file manager program installert kan du bla i alle mapper..

har du ikke mulighet til å skaffe deg en BT kobling eller en IR kobling på noe vis, da laster du opp fila på home.no, skriver eksakt link til fila og laster det ned og installerer. Så kan du installere fra minnekortet igjen.. Skjønner?

jeg har minnekort leser da , men på min 6600 bare tokk jeg over sis fila gikk på progbehandlin å vips !!

 

gjør d samma her men der kommer d ikke noen sis filer opp på progbeh. skjønner d ikke har lakt in fexplorer men d funker ikke for d er SIS fil :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...