Gå til innhold

Den ultimate nerdetesten


el-asso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor er toms hardware hammern over noen av pci-slottene. det er den da ikke på orginalen.

:laugh::laugh::laugh:

Sammenlignet med et bilde fra Asus ser det ut som om kjøleribben ser rotert 90 grader. (og byttet ut med en annen, men det kan jo også bare være forskjell fra en revisjon til en annen)

Mangler 2 kontakter nedenfor det modifiserte chipsete. (to sorte, kanskje USB utganger?)

 

 

BTW: grunnen til at det er hammeren fra Toms Hardware over noen av PCI portene er antageligvis fordi han har klippet ut 4 PCI slots fra et bilde som var lagt ut der. Hvis du ser nøye etter kan du se at de 4 står litt skjevt i forhold til resten av PCI slotene.

 

Men nå går det et int. program om universet på nrk1, så har ikke tid til å lete etter mer.

Lenke til kommentar
Har ikke jukset (enda) så det er mulig jeg går i baret her, men Asus bruker vel ikke skråstilte IDE porter (som Abit på IC7-serien) slik som på bildet her...

Har ikke jukset jeg heller, men tror at det du sier er feil. De står ihvertfall slik på mitt Asus P4S533, og mener at det er det samme på de fleste Asus kort..

 

Men orker ikke skrive flere av feila. Er for trøtt. Første jeg så var vel at hullet på sokkelen var vekk.

Endret av Ullsokk
Lenke til kommentar

Jeg tar for ordens skyld og legger inn "fasiten".

Det meste skulle være selvforklarende, men jeg kan nevne at prosessor sokkelen var hentet fra ett Gigabyte GAK8NNXP-940.

 

Heder og ære til alle deltakere ! og ja bildet var hentet fra THG :laugh:

 

Nerdetest1expl.jpg

 

Edit: url til bildet

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Det må være noe feil med bildet du brukte, den kjøleribben er ikke den samme som på produktsiden til ASUS pasus potetskrasus.

Som sagt er bildet fra THG, nå har jeg ikke sjekket bildet på Asus sine sider, men jeg tok og åpnet kassa mi siden jeg har samme HK og den ribba er helt lik bortsett fra at min er svart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...