Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nok en post ang. Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Føler meg liten om jeg stiller detta i en av topic'ene med omlag 50 sider, så tenkte jeg kunne stille spørsmålet her:

Skal linja mi som per 1. Mars var 1024/256kbit/s (fri nedlastning) i dag (22.mars) være 2048/256kbit/s (fri nedlastning)?

Har i så fall ikke merket noe til det, og lurer på om det er noe sted jeg må gå for å "endre"/oppgradere linja?

Endret av [ReXoR]
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en mening i navnet til textfila jeg posta til deg ;)

Selv er jeg irritert for at jeg betaler 51 kroner mer for halvparten så rask linje som de som nå har 704/128 ubegrenset...

:thumbs: ... eller ikke

Endret av fondus
Skrevet
' date='22/03/2004 : 16:35'] Ok.

\o:

Teit. I pressemeldinga står det jo svart på hvitt 19. Mars.

Men men..

Takk for svar :)

Linja blir ikke oppgradert med bare et tastetrykk skjønner du. Alle linjene kan ikke oppgraderes samtidig. Du må nok bare være tolmodig å vente, så vil nok linja bli oppgradert snart.

Skrevet
' date='22/03/2004 : 16:28'] Føler meg liten om jeg stiller detta i en av topic'ene med omlag 50 sider, så tenkte jeg kunne stille spørsmålet her:

Skal linja mi som per 1. Mars var 1024/256kbit/s (fri nedlastning) i dag (22.mars) være 2048/256kbit/s (fri nedlastning)?

Har i så fall ikke merket noe til det, og lurer på om det er noe sted jeg må gå for å "endre"/oppgradere linja?

Jeg tok en enkel telefon til Kundeserive og spurte om hva som skjedde i saka. De sa at jeg kunne få oppgradert linja mi uten å betale no ekstra, til 1mbit (jeg hadde 384 kbit). Jeg spurte når det ville skje, og hun sa at hun skulle "sette meg opp på 1mbit med en gang". Halvannet døgn etterpå sitter jeg på 1mbit, og det har fungert smertefritt siden lørdag formiddag :)

Tlf til KS er 05000.

bfisk

Skrevet

Har ringt opptil flere ganger til kundeservice fordi jeg fikk 704/128 med 10 gb begrensing til 399 pr mnd.Når den hersens telefonselgeren lovte meg 1024/256 med fri nedlasting til samme pris med bundlinga til kr1 og alt det andre dillet som følger med.

Og det virker ikke som det er så lett og få endra på det pga en selger har driti på draget.

En på kunde service sier at det skal være i orden i løpet av morradagen og en annen sier at det kan ta opp til en mnd for og få 1025/256 til 399,ellers blir det prisendring så en vil koste 449 eller hva den nye prisen er.

Så jeg får se i morra hv de får til.

Det er vel bare viljen det står på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...