Gjest medlem-23990 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg lurer på om noen vet om det går an å kjøre to internett forbindelser samtidig...? Dvs. jeg lurer på om jeg kan kjøre min ADSL forbindelse fra NGT samtidig som jeg bruker en LAN forbindelse gjennom et VPN. Måtte da eventuelt brukt to nettverkskort eller noe sånt tenker jeg... Men er dette mulig? Lar det seg gjøre?
Jalla Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Skal funke fint det så lenge du definerer hvilken oppkobling VPN klienten skal bruke. I XP kan du jo definerer VPN oppkoblinga som hjemmenettverk og den andre som oppkobling til internett...
TaZ Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Du må sette opp en linux box for å fixe dette. Er posta her på forumet før..søk litt. Holdt på med dette selv for 4-5 år siden med 2 UPC modem.Da fant jeg windows soft. som fixa dette,med 2 nettverks kort i 1 pc,men jeg prøvde å finne noe soft.for noen måneder siden og fant nada.. TaZ
Hawkie Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Du kan ha 2 internett linjer aktive samtidig, men det som er så vanvittig viktig å huske er at de har en "Metric" som kan sees som en prioritets verdi. Om den er samme på begge så vil du ha fullt kaos og konstante linjebrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå