Gå til innhold

Bra nok for UT2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å kjøpe meg UT2004 men er litt usikker på om pc'en min er bra nok til å få spillt det.

P4 2,53ghz

512 ram

Nvida Geeforce4 ti4200

Leste her på forumet at grafikk kortet mitt ikke støttet directx9 og lurer på om dette forhindrer meg i å spille det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UT2004 går veldig fint på min duron 1.5 ghz med geforce3 kort

så lenge jeg kjører på moderate grafikkinnstillinger på 1024x768

(det ser fortsatt meget pent ut!).

• 2 uker senere...
Skrevet
Har veldig lyst å kjøpe meg UT2004 men er litt usikker på om pc'en min er bra nok til å få spillt det.

P4 2,53ghz

512 ram

Nvida Geeforce4 ti4200

Leste her på forumet at grafikk kortet mitt ikke støttet directx9 og lurer på om dette forhindrer meg i å spille det?

Så lenge du ikke forventer å spille med oppløsninger over 12xxXxxx+ og enormt bra grafikk så holder deg i massevis. Har en kompis som har nogenlunde samme maskin som du har, og hos han går alt meget glatt, utenom i enorme møljer.

(Men så har han også satt instillingene litt vel optimistik)

Om du fortsatt er skeptisk, så gjør det enkelt. Nedlast demoen og test den først.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjører spillet på 1280x1024 og med alt på maks jeg, helt flytende.

Specs er 3.0 ghz Pentium 4 prossessor, Sapphire Radeon 9800 pro og 1024 mb 400mhz ddr ram.

Skrevet

Funker greit nok på min nåvärende PC. AMD Thunderbird 1.4 Ghz, 512 MB PC-133 RAM og Geforce 3 Ti 200. Visstnok kan jeg ikke spille med den beste grafikken, men det ser fint ut som det er. Snart får jeg nye komponenter (ny prosessor, nytt grafikkort osv.), blir spennende å teste det da. :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...