Gå til innhold

PC som tar bitteliten plass....


Anbefalte innlegg

Oki... En kompis av meg hater datamaskiner av alle slag, og var fast bestemt på å gå gjennom hele livet uten å måtte bruke en.

Nå har han imidlertid begynt å studere igjen, og innser at han må krype til korset og skaffe seg en slik styggeskap i stua.

 

Han spiller selvsagt ikke, og trenger altså ikke det aller feteste. Han skal bruke maskinen til surfing, tekstbehandling og muligens divx i ny & ne.

 

Har kikket litt på Shuttle sine maskiner, men har ingen personlig erfaring med disse.

 

Kriterier:

 

- MÅ ha flatskjerm, 17" eller større (helst annen farge enn grå/hvit)

- Kabinettet bør være lite (utbyggingsmuligheter betyr ingenting).

- Maskinen bør være relativt støysvak.

- Bør ha min. 80GB hd.

- CDROM

- Floppy

 

 

Prismessig bør det jo helst være så billig så mulig, men han er vel ute etter en greit pris/ytelse forhold.

 

Noen som har ideer å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eh kanskje han skulle se på en laptop og en trådløs router. På denne måten kan han jobbe over alt i huset (lese avisen om morgenen på kjøkkenet) og når han skal vise divx så legger han den ved siden av pcn setter inn kabelen klapper sammen skjermen og setter igang videoen.

 

Må han ha en 17" stående er jo dette også mulig. Tror en laptop er tingen jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
eh kanskje han skulle se på en laptop og en trådløs router. På denne måten kan han jobbe over alt i huset (lese avisen om morgenen på kjøkkenet) og når han skal vise divx så legger han den ved siden av pcn setter inn kabelen klapper sammen skjermen og setter igang videoen.

 

Må han ha en 17" stående er jo dette også mulig. Tror en laptop er tingen jeg

Det er jeg enig i. En liten laptop er optimalt til skolearbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...