Gå til innhold

De BESTE mobiltelefonprogrammene!


Anbefalte innlegg

Programnavn: Map24 mobile

Produsent: Map24

Kort beskrivelse: Kartprogram - Europa på kart

Pris: Gratis

Nyeste programvareversjon: 1.00

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: Map24's hjemmeside

Utfyllende beskrivelse av programmet: Et kart for telefonen der du kan finne plasser i hele Europa. Kan også finne kjøreruter og har selvsagt søkefunksjon på plasser. Enkelt og greit: genialt. For å bruke må du registrere deg på map24, noe som også er gratis. Tilleggsinformasjon: For å finne programmet må du sørge for at sida er vist med engelsk språk og britisk flagg! Med norsk språk får du ikkje opp valget som leder deg til programmet.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Liste over telefoner som er støttet finnes på hjemmesiden.

Terningkast: 6

 

Edit: La til litt tilleggsinformasjon.

Endret av pwisher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lurer jeg på hvorfor ikke er anbefalt:

 

Programnavn: ProfiMail

Produsent: Lonely Cat Games

Kort beskrivelse: E-post klient

Pris: $25

Nyeste programvareversjon: v2.6

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: http://www.handango.com/PlatformProductDet...139607&R=139607

Utfyllende beskrivelse av programmet: E-post klienten alle må ha! Denne har funksjoner som overgår alt annet med et meget fleksibelt brukergrensesnitt. Mulighet for mange kontoer og oppdaterer alle på en gang. Du kan opprette regler for innkomne meldinger osv. Har du ikke prøvd det må du laste ned for "trial periode"! Har også en bra File Manager som medfølger ProfiMail

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: UIQ og Symbian

Terningkast: 6!

Endret av jolass
Lenke til kommentar
alle programmene dere legger ut fungerer kun til symbian eller s60, tror ikke de fleste har disse mobilene akkuratt! det er ikke kult å gå gjennom tråden en gang!

7190021[/snapback]

Veldig sant. Selv har jeg laget en egen tråd til Symbian så alt skal kunne samles et sted.

 

Mulig det hadde gjort seg med en egen tråd for java, symbian og windows istedenfor en tråd for absolutt alle programmer?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til normale java telefoner:

 

Programnavn:Tekst-TV på mobil

Produsent:Mediatotal/Nrk?

Kort beskrivelse:Tekst tv på mobil

Pris: Gratis, En sidevisning vil koste mellom 1-3 øre, avhengig av operatør.

Nyeste programvareversjon:3.3.0

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet:http://www.mediatotal.no/mobil-teksttv/

Utfyllende beskrivelse av programmet: Få tekst tv på mobilen. Både Nrk1 og Nrk2 tekst tv. Fungerer glimrende

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Dem fleste telefoner som kjører Java.

Terningkast:5-6

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har en nokia e65 og er på jakt etter noen programmer, og håper dere her inne kanskje vet hvor jeg finner dette...

og ser etter programmer som er gratis!

 

- Skjermsparer

- Et program for å styre pcen, skifte sang, volum og skifte side i feks powerpoint

- sms teller

 

 

Ser at disse programmene er nevnt tidligere, men da som kjøpe programmer, noen som vet om disse kan fåes gratis?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har en nokia e65 og er på jakt etter noen programmer, og håper dere her inne kanskje vet hvor jeg finner dette...

og ser etter programmer som er gratis!

 

- Skjermsparer

- Et program for å styre pcen, skifte sang, volum og skifte side i feks powerpoint

- sms teller

 

 

Ser at disse programmene er nevnt tidligere, men da som kjøpe programmer, noen som vet om disse kan fåes gratis?

8023291[/snapback]

 

www.getjar.com - Spill & programmer (noen demo versjoner, så les beskrivelse).

www.gamejump.com - Gratis spill (anbefalt)

www.66mobile.com - Spill, programmer, themes & screensavers

www.phone.mobile9.com - Spill & programmer

[TIL NESTEN ALLE MOBILENE]

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har en nokia e65 og er på jakt etter noen programmer, og håper dere her inne kanskje vet hvor jeg finner dette...

og ser etter programmer som er gratis!

 

- Skjermsparer

- Et program for å styre pcen, skifte sang, volum og skifte side i feks powerpoint

- sms teller

 

 

Ser at disse programmene er nevnt tidligere, men da som kjøpe programmer, noen som vet om disse kan fåes gratis?

8023291[/snapback]

 

www.getjar.com - Spill & programmer (noen demo versjoner, så les beskrivelse).

www.gamejump.com - Gratis spill (anbefalt)

www.66mobile.com - Spill, programmer, themes & screensavers

www.phone.mobile9.com - Spill & programmer

[TIL NESTEN ALLE MOBILENE]

8101399[/snapback]

 

Det er også mulig og laste ned programmer og gratisspill til mobilen på download/freeware sidene til Mobilen.no :) og Zedge

Endret av rosinbolle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Programnavn: vnes, vbag m.fl.

Produsent: Vampent

Kort beskrivelse: Nintendo-emulator

Pris: 10-30$ (avhenger av type emulator).

Nyeste programvareversjon: forskjellig

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: www.vampent.com

Utfyllende beskrivelse av programmet: Husker du da du fikk nintendo 8-bit i julegave i 1990? Nå kan du spille spillene på mobilen (!). Jeg tror Vampent har laget emulatorer til de fleste systemene fra Nintendo: nes, gb, snes & gba.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Symbian hovedsaklig, men har også brukt dem på en Sony Ericsson k700i med hell (om enn litt mer knoting).

Terningkast: 6

Endret av Ursa
Lenke til kommentar

Er et program som er sabla praktisk for kristne, kanskje ikke så praktisk for alle andre, men tar det med allikevel.

 

Programnavn: Go-bible

Kort beskrivelse: Gir deg en komplett bibel på mobilen. Porgrammet tar liten plass og er enkelt i bruk

Pris: Gratis!

Nyeste programvareversjon: 2.2.2

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: go-bible.org

Utfyllende beskrivelse av programmet: Med programmet kan du lese den komplette bibelen, dog en 1930-oversettelse, men det er hvertfall en bibel, uansett hvor du er (så sant du har med en mobil). Programmet lar deg også legge til bokmerker, søke og sende MMS/SMS direkte fra programmet. for å laste ned, gå til www.go-bible.org og velg Norwegian et stykke ned på siden.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: De fleste telefoner med java.

Terningkast: 5, Hadde vært en 6'er om:

- Det hadde vært en nyere oversettelse, denne er fra 1930

- Menyene også hadde finnes i Norsk språkdrakt (alle bøker er med engelske navn)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Programnavn: Shazam Track iD

Produsent: Shazam

Kort beskrivelse: Finner navnet på sanger

Pris: Gratis forløpig, + datatrafikk(noen øre)

Nyeste programvareversjon: 1.90

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: www.shazam.com (Jeg fant en link jeg brukte på tlf browser, ikke den metoden som står på hjemmesiden. Vet ikke om det koster noe. Skal prøve å finne linken jeg brukte igjen. Edit: Linken, skriv i web browser på tlf: http://www.shazam.com/shazamid

Utfyllende beskrivelse av programmet: Programmet er veldig likt SE sin Track iD, hvis du hører en sang på radio o.l finner programmet navn på låt, artist og album. Viser også bildet av coveret på cden.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Fungerer henholdsvis bare på Nokia E og N serie, Symbian 3rd E.

Terningkast: 6

Endret av oxain88
Lenke til kommentar

Programnavn: Google Maps

Produsent:Google

Kort beskrivelse: Kartprogram for java telefoner

Pris:Gratis, men du betaler for datamengden du laster ned.

Nyeste programvareversjon:1.6.4?

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet:http://www.google.com/gmm/index.html, eller gå til www.google.com/gmm med din wap leser på mobilen din.

Utfyllende beskrivelse av programmet: kopi av fra nett:

Detaljert veibeskrivelser — Enten du kjører eller går, vises ruten på selve kartet, sammen med en trinnvis veibeskrivelse.

Integrerte søkeresultater — Alle lokale virksomhetsadresser og kontaktopplysninger vises på ett sted, integrert i kartet.

Kart som er enkle å flytte — Med interaktive kart kan du zoome inn eller ut og flytte i alle retninger, slik at du kan orientere deg visuelt.

Satellittbilder — Få et fugleperspektiv over ønsket sted. (Vi lover at det er som å være der.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Nyere Java telefoner

Terningkast: 6

Lenke til kommentar
Programnavn: vnes, vbag m.fl.

Produsent: Vampent

Kort beskrivelse: Nintendo-emulator

Pris: 10-30$ (avhenger av type emulator).

Nyeste programvareversjon: forskjellig

Produsentens hjemmeside / spesielt sted man må kjøpe programmet: www.vampent.com

Utfyllende beskrivelse av programmet: Husker du da du fikk nintendo 8-bit i julegave i 1990? Nå kan du spille spillene på mobilen (!). Jeg tror Vampent har laget emulatorer til de fleste systemene fra Nintendo: nes, gb, snes & gba.

Fungerer på hvilke operativsystem/grensesnitt/telefoner?: Symbian hovedsaklig, men har også brukt dem på en Sony Ericsson k700i med hell (om enn litt mer knoting).

Terningkast: 6

 

Kven av dei du lasta ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...