Gå til innhold

Beste rollespill


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gothic 2 er konge, og KOTOR er også strålende..

Jeg har ike spilt Gothic 2 rundt, men KOTOR klarte jeg første gangen med en del kluss på 24 timer (Nei, ikke i strekk)

 

Pirates Of The Carribean er et rollespill som ikke skjener langt bort fra Gothic-spillene, men det er kanskje ikke like bra.

 

Dersom du skal ha et skikkelig rollespill må du nok søke online, og desverre Pay2Play.

Men fortvil ikke. Jeg har nettopp bestilt Star Wars Galaxies, det koster bare 428 (det er MED frakt) fra cdon.com Det koster 81,73,- i mnd.

 

Så finnes også Anarchy Online og Everquest, og de fleste MMORPG er bedre enn de spillene som er offline..desverre. :(

 

Men KOTOR er virkelig noe å prøve..Anbefales!

Lenke til kommentar
Slapp av, slapp av, jeg har tenkt til å kjøpe Beyond Divinity :)

Godt, godt. Men du burde ha Divine Divinity også. Ikke noe enten/eller her. Ja takk, begge deler! ;)

Nå har iallefall jeg skaffet meg DD. Og jeg hopper i det sure eplet, du hadde rett.

 

Eneste som plager meg er at musikken ikke fungerer. Rart fordi min bror kjører det fint med lyd og hele pakka, og han har en meget svak pc. Kjører alt på max, men lyden uteblir, bortsett fra enkelte kommentarer her og der. Noen som har lignende problemer? Kan det være XP? Direct3D, glide?

Lenke til kommentar
Nå har iallefall jeg skaffet meg DD. Og jeg hopper i det sure eplet, du hadde rett.

 

Eneste som plager meg er at musikken ikke fungerer. Rart fordi min bror kjører det fint med lyd og hele pakka, og han har en meget svak pc. Kjører alt på max, men lyden uteblir, bortsett fra enkelte kommentarer her og der. Noen som har lignende problemer? Kan det være XP? Direct3D, glide?

Godt, godt.

 

Har ikke vært borti det problemet, men hvis du ikke har gjort det kan du jo installere patchene. Rimelig sikker på at det ikke går ut over savegames å patche, men sjekk for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar

Jeg er også godt i gang med DD for tiden... Er nå lvl 13 Survivor og sikkert 25+ Quester i loggen. Det eneste som kan være irriterende til tider er at man får quester som er 100% umulige å ta pga for svak karakter. Det er jo greit at det finnes vanskelige oppdrag men man vet jo aldri på forhånd hvor vanskelig et oppdrag er. Men uansett, dette er uten tvil et av de bedre rollespillene på markedet, ligger godt oppe blant de 10 beste. Jeg irriterer meg over at jeg ikke skaffet meg dette for halvannet år siden da det kom ut, men men, nå fikk jeg det billig samt at jeg burde være ferdig med det like før Beyond Divinity slippes for salg :)

Lenke til kommentar
Jeg storkoser meg som en warrior lvl 20. Liker spesielt godt kommentarene til strength, agility også videre i loggen. Beskrivelsen av at du nærmest er udødelig overfor lyn er iallefall morsom.

Runnet det som lvl 47 warrior med i overkant av 200 i strenght (inkludert bonuser selvsagt). Da begynner man å føle seg rimelig tøff. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...