Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

@online.no mail? kan jeg skifte?


Anbefalte innlegg

Skaffet meg for 4-5 år siden en @online.no mail, er egentlig veldig fornøyd med den. Men nå er det så altfor mye søppelpost på den, så nå vil jeg gå over til en ny mail, men finner ikke ut av hvor jeg kan skaffe meg en online.no mail nå..

 

Er det ikke gratis lengere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaffet meg for 4-5 år siden en @online.no mail, er egentlig veldig fornøyd med den. Men nå er det så altfor mye søppelpost på den, så nå vil jeg gå over til en ny mail,

Er det ikke bedre og bruke spamfiltre o.l enn og bytte adresse som om kort tid kommer til og være like ille nedspammet?

Lenke til kommentar

Skal skaffe meg ADLS fra telenor der, så da får jeg vel en ny mail, men hva skjer med denne om jeg sier opp mitt abb?

 

Og du som mener spamfiltre er en bra sak, har du prøvd en som virker? De jeg har prøvd funker dårlig,

 

-den sletter mailer som ikke er spam, men som jeg vil ta vare på

-enkelte andre fjerner ikke alle spam mailene jeg vil ha fjernet..

 

 

Da er block sender i outlook express like effektivt da!

Lenke til kommentar
Og du som mener spamfiltre er en bra sak, har du prøvd en som virker? De jeg har prøvd funker dårlig,

Da er block sender i outlook express like effektivt da!

Ja, min tar ca 5-600 spams om dagen.

Jeg bruker Mozilla mail sin egen antispamfunksjon sammen med SpamAssassin på serveren tar nesten alt.

Kanskje en eller to slipper igjenom av de hundrevis som den kverker pr dag.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med hele den online greia. Har selv kjøpt domene, og leier webhotell, og bruker 25 skr pr mnd for 5 e-postadresser inkl 5 mb hjemmesideplass. Koster litt å starte, men det er tjent inn på noen måneder. Plus at dem jeg bruker har spamfilter på serveren, jeg har ikke fått en eneste spam via deres server. Hvis man vil bruke online, kan man bruke spamfilter, brukte selv spamweasel med godt resultat. Og et godt tips er å aldri registrere seg på noen webber med sin egen mailadresse, men å bruke en fiktiv en, feks [email protected]. Og hold maskinen fri for gator ol.

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...