Gå til innhold

Fronthøyttalere til H/K AVR3550


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du å rutte med da?

Hi-Fi Centeret tømmer lagrene for Audiovector om dagen, ellers så kan du jo alltids bygge noe sjøl.

Tenkte meg noe til max 6000,-

må ikke være alt for store pga. begrenset plass, men bør ha en dyp og fin bass samtidig som lyden er klar og avbalansert. :)

Lenke til kommentar
noen som har efaringer med System Audio SA220AV Center? selges grisebillig på hi fi center kjeden nå. bestillte en som senter til min h/k 3550, lurte på om jeg skulle bestille et par til og bruke som enten front eller bakhøytalere... meninger om dette?

Mener og huske at SA220 er helt like den centeren. I et stereo oppsett med rega forsterkere låt dette simpelten deilig! Anbefalest på det varmeste!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon mo de JBL ATX60 høyttalerene som er satt ned fra 6k til 2k hos Hi-Fi Center Kjeden?

 

De var litt aktuelle, med tanke på hvor mye de var satt ned, men de har jo ikke så mye som ett bilde av de engang på siden til Hi-Fi Center.

Endret av johskar
Lenke til kommentar
Audiovector M3

 

vet disse er to lapper over budsjettet ditt, men det er et sinnsykt tilbud visst du ser i forhold til førpris.. gode høyttalere er det å! :) klinger meget bra med H/K!

 

 

edit: disse er jo også veldig gode høyttalere, og kanskje litt mer i samme klasse til din forsterker.

 

Audiovector C2

 

fryktelig billig også! ;)

Taket går dessverre ved 6000,- så M3'en blir nokk litt for dyr :/ men hadde jeg hatt råd hadde jeg nokk gått for den.

Lenke til kommentar

en c2'n?

 

det er en kjempehøyttaler det, anbefaler den på det sterkeste sammen med h/k og i forhold til prisen.

 

jbl'n som du snakker om er nok mere en type ompa ompa høyttaler... (les:dunk dunk)

 

god på tysk?:

 

JBL ATX60 (Stück)

 

Standlautsprecher

- Frequenzbereich: 50 - 20.000 Hz

- 6 Ohm Nennimpedanz

- 140W Belastbarkeit / 200W RMS

- 40 - 160 Watt RMS pro Kanal Nenn-/Musikbelastbarkeit

- Abmessungen (HxBxT): 950x286x315mm

- Gewicht: 20 kg

 

 

ATX60_1.jpg

Lenke til kommentar

Er ikke så stø på tysk nei, men forstod hva de skrev,

Skal se om jeg kan få lånt med meg hjem ett sett c2 og atx 60'er

og prøve de noen dager, de har vært snille på slikt med meg før :thumbs:

 

Så får jeg se vilken jeg faller for, gjør ikke så alt for mye om den atx'en er litt ompa ompa, med tanke på att den får jeg til kraftig redusert pris, og til slutt så har lommeboka litt mer å si enn hjertet.

Lenke til kommentar
og til slutt så har lommeboka litt mer å si enn hjertet.

men har lommeboka mer å si en lyden... :cry:

 

 

hehe, nei men det hørtes ut som en god ide! får håpe du får låne med hjem tilbud/demovarer da.. og spørs jo om de har disse igjen på din lokale hificenter butikk!

 

men spring å lytt på c2'n sammen med en h/k, tror nok du blir å falle for de! ;)

ja også hør litt dunk dunk på de der andre greierne bare for å få det ut av systemet.. :p

Lenke til kommentar
og til slutt så har lommeboka litt mer å si enn hjertet.

men har lommeboka mer å si en lyden... :cry:

 

 

hehe, nei men det hørtes ut som en god ide! får håpe du får låne med hjem tilbud/demovarer da.. og spørs jo om de har disse igjen på din lokale hificenter butikk!

 

men spring å lytt på c2'n sammen med en h/k, tror nok du blir å falle for de! ;)

ja også hør litt dunk dunk på de der andre greierne bare for å få det ut av systemet.. :p

Ahh.. har fått lønn, får hive meg i bilen og rase av sted til Hi-Fi Center filialen i Haugesund :D de hadde vist begge inne akkurat i dag.

 

(rive med seg lytteøre og kaste seg i bilen)

Lenke til kommentar
Audiovector M3

 

vet disse er to lapper over budsjettet ditt, men det er et sinnsykt tilbud visst du ser i forhold til førpris.. gode høyttalere er det å! :) klinger meget bra med H/K!

 

 

edit: disse er jo også veldig gode høyttalere, og kanskje litt mer i samme klasse til din forsterker.

 

Audiovector C2

 

fryktelig billig også! ;)

######, det der var billig! :wow:

Har ikkje hørt dei før, veit du ka dei egnar seg best til?

Lenke til kommentar

ja nå lurer jeg, har du fått lyttet på høyttalerne? :)

og i så fall va falt du for?

 

 

 

######, det der var billig! 

Har ikkje hørt dei før, veit du ka dei egnar seg best til?

 

 

synes det er veldig allsidige høyttalere som egner seg like bra til film som musikk! og hanterer det meste av musikk fra klassisk til rock veldig bra!

 

spesiellt sammen med h/k synes jeg de låter veldig godt, men har jo nesten ikke hørt de på noe særlig annet da.. :)

 

anbefaler deg å ta en tur på hificenter kjeden du også.

Lenke til kommentar

Om ikke Audiovector er noe for deg så kan jeg på det varmeste anbefale Audiopro, Black Diamond. Tror de ligger akkurat rundt 6000. Fantastiske høyttalere. Liker du bass? De som bodde ovenfor meg i mitt tidligere hjem trodde jeg hadde sub når jeg satt litt volum opp. Liker du ikke bass? Ta de for det, den bassen som presenteres er så ren og deilig at det er en fryd. Det er ikke noe billig Cerwin Vega bass dette, dvs bass som en hører veldig godt. Dette er bass som en hører rent, men samtidig uten den enevrerende prrrrrrrfff lyden som følger med kjipere høyttalere. Disse er deilige til musikk, så vel som til film. ANBEFALES.

Lenke til kommentar

har idag vært å kjøpt meg et par audiovector c2 og center i samme serien falt for de med en gang. :w00t::w00t::w00t:

 

annbefales på det sterkeste

 

jeg har også en avr 3550

 

de er ikke så veldig bassfrika (mine er jo ikke innspilt enda) men diskanten er herlig i forrhold til de gammle prosonhøyttalerene mine

 

alle audiovector høyttalerene er kjempekjøp men de begynner vell å bli utsolgt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...