Gå til innhold

T630 eller Z600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen meninger om hvilken telefon som er best av t630 og  z600?

 

      :p

De to telefonene like på det inndre(dvs software messig,om du vet hva jeg mener) med ulik på det ytre.Vil du ha en liten og lett,velger du T630.Vil du ha kamskjell og litt større,velger du Z600.Enkelt og greit.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
ikke helt rett.. for hvis jeg husker rett (som jeg mener å mene) så bygger z600 på t610, ikke på t630, men forskjellen er alikvel liten... ;)

Du kan sikkert ha rett der.Men forskjellen på T610 og T630 er ikke stor,annet design,annen skjerm(TFT),og litt flere tilleggs programmer som my friends eller hva det heter.Men jeg har ville ha tatt T630,mye fettere og se på :yes:

Lenke til kommentar
Bortsett fra design er deet kun MyFriends-funksjonen på T630 som er forskjell... Jeg hadde valgt T630, pga design :)

 

(Men Z600 ser mye kulere ut i virkeligheten enn på bilder, ei venninne i klassen har en slik en ;) )

enig der as..telefonen er fin i virkeligheten :)

 

er jenta mille? :p

Lenke til kommentar
ikke helt rett.. for hvis jeg husker rett (som jeg mener å mene) så bygger z600 på t610, ikke på t630, men forskjellen er alikvel liten...  ;)

Du kan sikkert ha rett der.Men forskjellen på T610 og T630 er ikke stor,annet design,annen skjerm(TFT),og litt flere tilleggs programmer som my friends eller hva det heter.Men jeg har ville ha tatt T630,mye fettere og se på :yes:

Har t630 TFT skjerm? Ikke TFD som z600??

Lenke til kommentar
The first major change is TFD screen, it’s similar to the one used in Sony Ericsson Z600. The two displays are identical; however the presence of protection glass makes the difference. The picture looks good in both models, and it’s really hard to determine which one is better. T610 had STN type of screen, and you were actually unable to see anything when the display was encountering direct sunlight as a result. The TFD screen doesn’t have such disadvantage.

 

Tatt fra http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-t630-en.shtml

 

 

En ting jeg personlig liker bedre på z600 er navigasjons tasten. Er ikke noe glad i sånn stick som er på t610 / t630.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...