Gå til innhold

Sennheiser headphones...


Anbefalte innlegg

Hvilke av disse Sennheiser headphones'ene i 1000-1500,- er verdt å se nærmere på? HAr ett par Philips HP890 (dritt kvalitet, ryker i ett sett) fra før, men de stror jeg skal få en tur til nærmeste skuff eller pappeske...

 

SHHD 570: Syns de ser litt jalla ut, mener å tror jeg har prøvd de og, med resultat æsj... er ikke sikker da men...

SHHD 590: Virker interressant, men er de bra?

SHHD 595: Er disse noe bra? ser litt fete ut... Mest lyst på disse :D

 

Er ikke VELDIG kravstor, men er det susing eller noe som minner om ulyd er de ubrukelige...

 

Er de forskjellige noe særlig lydtette forresten?

 

MVH

Bjørn

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle fra og med SHHD555 til og med SHHD595 ville jeg tatt en titt på. Min tanke er ofte også at man får hva man betaler for, så det dyreste paret hadde nok ikke vært et dumt valg. Dette avhenger selvfølgelig av din lommebok. 1000-1500kr gir et ganske bredt spekter av valg.

Lenke til kommentar

Har selv bestilt meg et par koss pro 4aa hodetelefoner ettersom jeg er lei av kvaliteten på de jeg har nå! Kan sikkert gi tilbakemelding på hvordan lyden er i de når jeg får dem! Grunnen til at jeg valgte dem er fordi de ikke koster meg skjorta og fordi jeg har lest og hørt mye positivt om de!

Lenke til kommentar
Hvilke av disse Sennheiser headphones'ene i 1000-1500,- er verdt å se nærmere på? HAr ett par Philips HP890 (dritt kvalitet, ryker i ett sett) fra før, men de stror jeg skal få en tur til nærmeste skuff eller pappeske...

 

SHHD 570: Syns de ser litt jalla ut, mener å tror jeg har prøvd de og, med resultat æsj... er ikke sikker da men...

SHHD 590: Virker interressant, men er de bra?

SHHD 595: Er disse noe bra? ser litt fete ut... Mest lyst på disse :D

 

Er ikke VELDIG kravstor, men er det susing eller noe som minner om ulyd er de ubrukelige...

 

Er de forskjellige noe særlig lydtette forresten?

 

MVH

Bjørn

Hei har 570 og i tilleg phillips HP840.

En ting først. Hva slags kilde bruker du? Kopler du disse direkte inn i maskina?

 

Det er viktig å huske at ikke alle headsets er like lettdrevne(Sennheiser 5xx serien er visstnok ikke å anbefale direkte inn i pcen, men bør ha en form for forsterker. Lyden er kanskje noe av det beste du får tak i, men som sagt du finner sikkert billigere løsninger som gir like bra lyd rett fra lydkortet)

 

Jeg bare tenker på at du ikke var fornøyd med lyden fra det headsettet du hadde nå, har du testa det på andre kilder? Kan liksågodt være kilden som er problemet.

Endret av Ikon
Lenke til kommentar

Har testa de på ett stereo anlegg som står kobla til pc'en min ga ikke bedre lyd, men bare mer...

 

De jeg har nå har ikke samme volum på begge sider engang... Philips krangler og da reparerte vi de sjøl... Fungerete men fikk lavere lyd.

 

Har ett Audigy kort hvis det hjelper, men kan kjøre de på mitt Philips FW-C785 nå jeg er hjemme...

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært "rik" hadde det nok blitt rimelig heftige headphones her i gården å... Men en arbeidsledig gutt på 19 med store planer om lappen og bil og betale passer vel ikke under rik? hehe...

 

Tror jeg må en tur på ett hifisenter eller noe slik... Få testa SHHD595...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...