Gå til innhold

"søk før du poster" funksjon?


Anbefalte innlegg

Blir bare fler og fler like topics nå for tida. Tenkte det kanskje kunne vært slik at det automatisk blir søkt på de ordene som du har skrevet i topic. Hvis det blir funnet noe lignende, blir det satt opp en liste over aktuelle topics og en "bekreft posting" knapp.

 

Kan være veldig tidskrevende, samtidig som at inovision ikke støtter det, men jeg bare forteller hva jeg har på hjertet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (King_mephisto @ 16/03/2004 : 17:59)
Blir bare fler og fler like topics nå for tida. Tenkte det kanskje kunne vært slik at det automatisk blir søkt på de ordene som du har skrevet i topic. Hvis det blir funnet noe lignende, blir det satt opp en liste over aktuelle topics og en "bekreft posting" knapp.

Kan være veldig tidskrevende, samtidig som at inovision ikke støtter det, men jeg bare forteller hva jeg har på hjertet :)

Dersom noen av dere kjenner til TAC så er det nettopp en glimrende slik funksjon.

 

Jeg melder nesten daglig inn saker til Cisco TAC, når jeg har lagt inn beskrivelse av problemet, utstyr, os osv så søker den og finner fram mulige løsninger på lignende problemer. Funker kjempe bra, men klarer noen å lage en slik funksjon i inovision?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...