Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pcen min koblet plutselig bare ned her om dagen..

jeg trodde først det bare var strømforsyningen og kjøpte meg så en ny i dag.. Men før jeg byttet så sjekket jeg hovedkortet og det så fint ut og det lyste på det når strømmen stod på.. Men når jeg trykker påon off knappen så skjer det alikevell ingenting..

Noen som har noen råd på hva jeg bør prøve?

Håepr noen tar seg tid til dette har mye på den pcen som jeg må få opp og gå igjen og det kjapt. Har deadline på en film den 1 april...

har forestenn prøvd å bytte strømforsyningen..

Endret av dagfather
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pcen min koblet plutselig bare ned her om dagen..

jeg trodde først det bare var strømforsyningen og kjøpte meg så en ny i dag.. Men før jeg byttet så sjekket jeg hovedkortet og det så fint ut og det lyste på det når strømmen stod på.. Men når jeg trykker påon off knappen så skjer det alikevell ingenting..

Noen som har noen råd på hva jeg bør prøve?

Håepr noen tar seg tid til dette har mye på den pcen som jeg må få opp og gå igjen og det kjapt. Har deadline på en film den 1 april...

har forestenn prøvd å bytte strømforsyningen..

hmm..

Pcen funka og så plutselig slo den seg av? eller har den aldri funka ?

Skrevet

jeg bruker den til videoredigering og den hadde jobbet nesten hele dagen. da jeg skulle rendre ut litt film på kvelden så brøyt den bare sammen.. alt ble bare svart og den bare koblet ned.. Vifter er og alt kuttet ut...

Så npr jeg nå skal starte den skjer det ingenting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...