Gå til innhold

Bra musematte til optisk mus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, kan noen anbefale en bra musematte til en optisk mus?

Jeg kjörer på en 'vanlig' musematte, men den bremser iblant musen og gjör bevegelsene unöyaktige. Når jeg kjörer uten får jeg vondt i handen.

Noen som vet om noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville anbefale deg å skaffe deg en func1030 eller steelpad4d, men du sier ikke noe om hvilken mus du eier og det er derfor vanskelig å vite om jeg skal råde deg til å kjøpe skatez eller ikke.

Skrevet

Takker for svar folkens. Den musen jeg har er en Microsoft optical wheel mouse, ikke alt for dyr, under 300,- om jeg husker rett, men den funker bra syns jeg.

Skrevet

Jeg bruker et Fiskars skjæreunderlag. Liker ikke å "gnikke" mot kanten av musematta. Den er helt flott til MX 700, cordless wheel mouse og Mouseman optical. Målene er 61*47 cm.

Skrevet

Kjøp deg func 1030,har 3 stk selv,kjøpte først icematt,men det "skrapte" så fælt.(underlaget av glass).

Skrevet

Hadde en slik dyr og fancy Thermaltake stålplate - den var IKKE noe å anbefale!

Det enkle er ofte det beste. Bruker faktisk ingenting. Har en Intelli 3.0.

Skrevet

Func synes jeg er best.

Har lite til overs for Icemat som er kald, for stor, tung, og den lager en knakelyd når man beveger musa.

Func er like bra, bare de tingene jeg nevnte nettop er tatt vekk.

Skrevet

Hvis du er ute etter en billig, men bra matte, så anbefaler jeg at du tar en kikk på 3M sin precise optical mousepad. Du får den for 100,- på binders. Bruker denne sammen med dual optical, og er meget fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...