Gå til innhold

Radiohead


Sondre^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra dem, men ikke bra så bra som dem jeg nevnte ovenfor syns jeg.

 

I will er kanskje den stiligste.

 

 

Men hvilken låt er den på den musikkvideoeb der du ser vokalisten driver å vandrer i skauen eller hva det nu er. MEd ei lykt eller no slikt.

 

 

Er ikke sikker på om beskrivelsen er rett, men så et glimt av musikkvideoen for et år siden eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Men hvilken låt er den på den musikkvideoeb der du ser vokalisten driver å vandrer i skauen eller hva det nu er. MEd ei lykt eller no slikt.

There there

 

"..in pitch dark, I go walking in your landscape...broken branches, trip me as I speak..." :p (satt og hørte på sangen da jeg så posten (!))

 

veldig kul video

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

MINE yndlingslåter (de 27 som jeg har på mp3-spillern for øyeblikket)

 

Fra Pablo Honey: You, Been Thinking About You, Anyone Can Play Guitar (SJUKT RÅ), Ripcord

 

Fra The Bends: The Bends, High And Dry, Fake Plastic Trees, Bones, Nice Dream, Black Star, Street Spirit

 

Fra Ok Computer: Paranoid Android (kjempefin), Exit Music, Let Down, Karma Police, No Surprises

 

Fra Kid A: The National Anthem, How to Disappear Completly, Optimistic

 

Fra Amnesiac: The Pyramid Song, Like Spinning Plates

 

Fra Hail to the Thief: 2+2=5, Sit Down. Stand Up., Sail to the Moon, Backdrifts, Where I End And You Begin, A Wolf at the Door

Lenke til kommentar
syns faktisk The bends albumet er best.

Ok computer er veldig bra, misforstå meg ikkje der...men The Bends appelera til meg meir enn OK C...

 

Har ikkje hørt siste albumet, ligner det på noken av dei tidligare albuma? :dontgetit:

ja, det minner mye om OC og The Bends, men med en liten dæsj Kid A ;) veldig bra album egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...