Gå til innhold

Min siste NFS:U driftvideo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå........ Det var da som bare d. Du er veldig god. :D

Du burde sende den onn til EA games eller no. Tipper du får en PRIS for beste drift eller no . :D

Skrevet

Et spørsmål? Hvorfor er antall rudner som pleier å stå i høyre kant av skjermen vekke i denen 1 mill scoore videoen. Litt juks eller bare en pro programerer som bruker Visual Basic til å programere boten til å gjøre det synsike stuntet? ;)

Bare lurer!

Skrevet (endret)
Et spørsmål? Hvorfor er antall rudner som pleier å stå i høyre kant av skjermen vekke i denen 1 mill scoore videoen. Litt juks eller bare en pro programerer som bruker Visual Basic til å programere boten til å gjøre det synsike stuntet? ;)

Bare lurer!

Man kan endre på HUD'n i options og dermed fjerne disse. Jeg tok det vekk for at ikke det skulle bli for mye saker som tar oppmerksomhet. Angrer litt på at jeg tok vekk rundetellinga fordi det kan bli litt vanskelig å følge med på til tider :p

edit: MrVilla - last ned nyeste divx codec

Endret av rakanishu
Skrevet

Ehh.....installerte divx bundle og da gikk det som smør! :)

Utrolig glimrende!!.......Hatten av for den kjøringen der!!!

Åssen fikk du filmet det?

• 1 måned senere...
Skrevet
Niiiice! Veldig bra! Hvorfor ble alt sånn blurry når du nådde en million?

Ja, det var veldig bra rakanishu :thumbs: Men dette er noe jeg også lurer på. Ikke for å være pirkete men det skjedde på 993 000.

Skrevet

laster den ned nå, har store forventinger til den.. synd at NFSU var så ensformig og "n00bish" menysystem/oppgraderingsystem for spillet kunne blitt skikkelig bra.

Er kun drift som duger på spillet. *gleder meg* til å se den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...