Gå til innhold

Handle fra Komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett har ikke butikk i Oslo, det er Datakjeden som har overtatt den delen. Du må handle på nett via Komplett. Men Datakjeden har de samme produktene, og nesten samme priser, så ta deg en tur ned å sjekk dem ut!

Da kan jeg bare kjøpe delene over disk ikke sant? Jeg slipper dermed å bestille fra nett, når jeg bare trenger å kjøpe over disk...?

 

Har jeg forstått deg riktig nå? :)

Lenke til kommentar
Komplett har ikke butikk i Oslo, det er Datakjeden som har overtatt den delen. Du må handle på nett via Komplett. Men Datakjeden har de samme produktene, og nesten samme priser, så ta deg en tur ned å sjekk dem ut!

Rettere sagt:

 

Det var komplett butikker før, men så solgte Komplett.no aksjene til sine medarbeider i butikkene som endret navn til Datakjeden

Lenke til kommentar
Da kan jeg bare kjøpe delene over disk ikke sant? Jeg slipper dermed å bestille fra nett, når jeg bare trenger å kjøpe over disk...?

 

Har jeg forstått deg riktig nå? :)

Hold deg til nettbutikken, det er billigere i lengden. Dersom du skal ha noen komponenter som veier mye eller tar stor plass, få en butikk til å bestille for deg, så du kan hente.

 

De knøttesmå butikkene har ikke særlig lagerplass å rutte med, og halvparten av kundene der går tomhendte ut igjen.

 

Men men, den i Møllergata har en cola-automat.... Det hjelper når køen begynner ute på gata.

Endret av Ulkesh
Lenke til kommentar
Da kan jeg bare kjøpe delene over disk ikke sant? Jeg slipper dermed å bestille fra nett, når jeg bare trenger å kjøpe over disk...?

 

Har jeg forstått deg riktig nå? :)

Hold deg til nettbutikken, det er billigere i lengden. Dersom du skal ha noen komponenter som veier mye eller tar stor plass, få en butikk til å bestille for deg, så du kan hente.

 

De knøttesmå butikkene har ikke særlig lagerplass å rutte med, og halvparten av kundene der går tomhendte ut igjen.

 

Men men, den i Møllergata har en cola-automat.... Det hjelper når køen begynner ute på gata.

De knøttesmå butikkene har ikke særlig lagerplass å rutte med, og halvparten av kundene der går tomhendte ut igjen.

 

 

Helt enig med deg,har selv handlet over disk av Datakjeden(Stovner Senter).Det eneste de hadde på lager var "Unskyldninger".Det var ikke noe stort bedere da det var Komplett heller.

Lenke til kommentar

Men folkevett , folkeskikk,og kundebehandling, det har em ikke..

Service, og priser, er alltid goe, i en startfase, under oppbygging av en butikks renomee, nå er den over, og normalt sett, er de gode tider for kunder over der i gården.

Det er jvl greitt, når du handler et produkt, som er en feilvare, og som det blir spekulert i å selge, at du ikke returnerer den, pga at frakt blir dyrere, en nvarens verdi..og når du sier fra om at dem har et dårlig produkt, bare for å være vennlig, bli gitt beskjeden, du får bare taturen ned og levere det inn her..som om det er billigere å reise noen hundre mil for 300 kr skyld....

Komlett datakjede idioti, og bevistt spekulering..sier nå jeg..

Det, sparer man mye på, som kunde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...