HMX Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Fikk problemer med pc'n når jeg scanna computern med ad-aware. Plutselig stoppet pc'n å virke. Jeg prøvde å starte på ny, men skjærmbildet frøys med en gang jeg fikk se bios start up screen. Det stod " CMOS Checksum Error " Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Prøv å reset bios (jumper på hk og/eller ta ut batteri), gå inn i bios og sett cpu settings til det de skal være. Restart og se om problemet er borte. Lenke til kommentar
HMX Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvor finner jeg jumpern på hk mitt da? Hva ser jeg etter? Hvor sitter den sånn ca? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 hvilket hk har du? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Se etter noe slikt: En jumper der det står CLR_CMOS i nærheten, eller noe lignende... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Se i manualen for hovedkortet. (boken som fulgte med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå