2HD Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger på den nye siden min, . http://www.flown-away.com., både innhold og layout. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Stilig Skal jeg kommentere noe, så må det være - Den manglende footeren - Damen ser litt for photoshoppet ut (les: gaussian blur/median) - Thumbnailsene ser litt knust ut Ilderkast (terningkast) 5- - Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) savner link til forsiden. ellers. for stor skrift str. virker som om den er sterkt inspirert av http://www.oije.com (uten at det i seg selv er gale) ellers var det en grei side, har ikke så veldig mye å komme med akkurat nå. karakter 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 Endret 13. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Øyh! Eple fra Buffy-forumet her - Du liker dette med svære headere ja Likte at du har flyttet litt av innholdet "oppå" headeren. - Savner en footer, og 10-20px margin på bunnen. Blir litt tett inntil bunnen slik det er nå - Bra fargevalg - Skulle likt å sett en litt tydeligere mouseover i menyen Karakter: 4 av 6 Jam's Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Bra side! Men siden må vel ha noen bunn?Men at denne får samme karakter er vel litt bakvent... http://hw.demoted.org/programmer/index2.html Min mening alt sammen Lenke til kommentar
2HD Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Takk for tilbakemeldinger:) Jeg må bare nevne at siden ikke ser bra ut i opera, men det orker jeg ikke å fikse ikveld. Endret 13. mars 2004 av 2HD Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Flott! /me likte stilen! Men, litt meir padding på innholdsfeltet, og litt mindre tekst. Karakter 4+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor i alle dager har du et bilde av Alexis Bledel i headeren? Ellers var det grei side, ikke helt mine farger though. Lenke til kommentar
2HD Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Nå har jeg fikset skriftstørrelsen sånn at den funker i opera og. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 menyen lå langt nede den jenta så, som sagt, ut som litt ps'a det far fine farger og den tekst boksen var vakker Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Det meste er vel nevnt, ville i grunn bare si at det er flotters med noe jentelagd her inne, det kan bli litt mye guttedesign av og til (Jada Arve, du lager fine jentesider du og, men dette er ei ekte jente, ikke laget av en wannabe woman) Neida, Arve *klappe klappe*, men et friskt pust dette Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Ble litt for mye påfugl-farger for meg. - photoshoppa dame. ikke vakkert! - menyen kan videreutvikles - "håndskrifter" egner seg dårlig til web. dette er intet unntak - prøvd midtstilling? Lenke til kommentar
nAD Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 - photoshoppa dame. ikke vakkert! Atte? Er ikke selveste Rory vakker? Tsk tsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå