Gå til innhold

lego case


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at det er mange forskjellige brikker.. Jeg ville egentlig bare ha et ca tall og det har jeg fått, et par tusen. Men om noen har laget en lego case før vil jeg gjerne vite hvor mange brikker de brukte.

 

Tar fortsatt imot tips om hvor en kan få tak i billig lego, loppemarked og auksjoner er foreslått.

Lenke til kommentar
whow.. ser ut til at noen har alt for mange lego klosser.. skulle bar ønske at det var meg.. :devil:

 

og for all del, ikke lim legoklossene.. du kan alltids bruke legi technic klosser der hvor du normalt ville ha limt, der går det an å lage låsefunksjon..

enig, legoen sitter brukbart uten lim..

 

Surt å måtte kaste hele greia hvis man bygde feil eller vil ha forandringer..

Lenke til kommentar

Bruk for Guds skyld ikke mer enn 1 farge på klossene....da har du dritt på draget!

 

Bruk sorte klosser til selve kabinettet, og røde elle hvite til mønster eller noe!

 

Husk å lage tegninger av kassa først...SÅ bygger du den UTEN lim.....så gjør du evt. forandringer og SÅ bygger du den med lim!

Endret av SpecialUnit69
Lenke til kommentar

Fordelen med lego kabinetter er jo at det er lettere å kunne bygge ut hvis du for eks ønsker flere disker i ;) du kan for eks lime fast "hoveddelen" og la det være ulimt inni.

 

Ble litt hektet på tanken selv, ulempen er jo den at det fort kan bli 2k for et skikkelig kabinett.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å lage lego by :) Der de forskjellige komponetene er i forskjellige byggninger. Eks så kan psu være et atomkraftverk også legger jeg strøm kablene i strøm master til de andre byggningene, hardiskene et postkontor, cddrev en bank og hk et supermarked. Noen som har noen tanker om dette? Er dette teit med tanke på kjøling? Kan bli litt for masse kabelrot, kanskje lage et rør som ligger bak husene som kablene kan ligge i.

 

klør i figrene etter å bygge nå :) må få tak i noe lego snart!

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg tanken på et "default" kabinett med for eks et eget kjølerom på toppen og lette muligheter for å kunne åpne opp og "mekke" hvis det skulle være nødvendig :)

 

Sitter og tegner litt selv så jeg får se hva jeg finner utav.

(mail sendt til lego ;), vil vite hvorfor vi i Norge ikke kan bestille..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...