Gå til innhold

Sjermkort til en venn?

vip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg skal hjelpe en venn å finne et brukbart skjermkort.

Han spiller omtrent bare counter strike.

Kan noen komme med noen forslag.

f.eks et mainstream kort og et high end kort?

Har hørt at Nvidia er bedre enn ati kortene i cs,

stemmer det? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Asus fx 5900 Nvidia,og Hercules 9800 Pro.Personlig Ville jeg ha gått for Nvidia.Er kraftigere+bedere bilde.Må ha hatt begge typer kort før man kan si hva som er best eller passer for deg.

Skrevet (endret)

Det er jeg litt uenig med deg... Jeg har selv det sjermkortet. I smok blir det en del lagg.. Har selv tenkt på å butte ut kortet mitt. Kanskje han burde gå for et litt mer fremtidsrettet kort som foreksemplet r9800pro.

Kan skje at cs blir flyttet over på hl2 og da er det kan det være bra å ha den ekstra ytelsen.

Endret av t0bben
Skrevet (endret)

cs blir fluttet over til hl2. valve har allerede hentet inn de 2 typene som laget cs 1. og di sitter nå og lager cs 2. denne gangen med masse med hjelpere. og mapene kan vær på størelese med enkelte bf 1942 map. så jeg ville ha satset på et av hl2 kortene 9600 eller 9800 helst 9800 da. siden det er best.

btw. på hl2 skal gforce fx 5950 kjøre hl2 like bra som ati sitt 9600xt og der er det en ganske stor prisforskjell! og regner med at alle her gleder seg il hl2??

Endret av tep0sen
Skrevet
cs blir fluttet over til hl2. valve har allerede hentet inn de 2 typene som laget cs 1. og di sitter nå og lager cs 2. denne gangen med masse med hjelpere. og mapene kan vær på størelese med enkelte bf 1942 map. så jeg ville ha satset på et av hl2 kortene 9600 eller 9800 helst 9800 da. siden det er best.

btw. på hl2 skal gforce fx 5950 kjøre hl2 like bra som ati sitt 9600xt og der er det en ganske stor prisforskjell! og regner med at alle her gleder seg il hl2??

Viss cs2 kommer til å bruke half-life 2 motoren (ganske sannsynlig :p ), så vil et 9600xt/9800 pro være et godt valg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...