Gå til innhold

kjøpe jumpers


Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen jumpers og tenkte jeg kunne kjøpe dem hos www.multicom.no fordi jeg har noe jeg skulle ha kjøpt fra dem alikevel, men jeg finner ikke noen. Jeg går ut ifra at de har, og at jeg søker feil. Jeg søker på "jumpers" men ikke noe resultat. Har jumpers et annet navn eller noe? Noen som gidder å legge ut en link direkte til noen jumpers på muticom eller forteller meg hva jeg skal søke på?

 

Eller har ikke muticom jumpers? Er det mulig?

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vel ikke det er noen som selger jumpere...dette er noe man "bare har slengende". Ellers pleier det å følge med i slike skrueposer som følger med kabinetter. Du kan kanskje stikke innom en eller annen databutikk i nærheten og høre om de har noen til overs...

Lenke til kommentar

Elfa er en skandinavisk Eleltro-Faglig forhandler. De selger alt mulig rart. De har en produktkatalog på over 1500 sider, og tette tabeller over alle mulige dippedutter du måtte ønske. Tror det er rundt 10 sider med bare LED's og da sikkert i mange hundre sorter og størrelser, farger lysstyrker, spenninger, linse-typer, osv. Gå inn på www.elfa.se så ser du.

 

PS. Har du ikke noen elektro/data forretninger i nærheten. Du får sikkert noen helt gratis om du spør. Evt. kompiser som mekker litt data har sikkert massevis av slikt til overs.

Lenke til kommentar
Jeg trenger noen jumpers og tenkte jeg kunne kjøpe dem hos www.multicom.no fordi jeg har noe jeg skulle ha kjøpt fra dem alikevel, men jeg finner ikke noen. Jeg går ut ifra at de har, og at jeg søker feil. Jeg søker på "jumpers" men ikke noe resultat. Har jumpers et annet navn eller noe? Noen som gidder å legge ut en link direkte til noen jumpers på muticom eller forteller meg hva jeg skal søke på?

 

Eller har ikke muticom jumpers? Er det mulig?

 

Takk på forhånd

Mange trenger du? Jeg har drøss av dem. Send meg en pm med ardessen din, så sender jeg noen i en konvolutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...