retards Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 sjuuuoop Jeg skulle ta "backup" av dvd min bruce almighty. Så rippa jeg inn dvd min med smart ripper men der satt jeg fast, fordi filene kom på 5.7Gb. Hva gjør jeg nå? MÅ jeg omgøre de til mpeg eller no? Hva slags program trenger jeg for å brenne dem på dvd-cd (eventuelt omgøringsprogram)?
BustaH Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 sjuuuoop Jeg skulle ta "backup" av dvd min bruce almighty. Så rippa jeg inn dvd min med smart ripper men der satt jeg fast, fordi filene kom på 5.7Gb. Hva gjør jeg nå? MÅ jeg omgøre de til mpeg eller no? Hva slags program trenger jeg for å brenne dem på dvd-cd (eventuelt omgøringsprogram)? www.google.com og søk etter dvd shrink Det er gratis
mrxzero Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 DVD2One er fantastisk bra, enkelt og raskt. Prøv å finn det.
Popobawa Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Du finner dvdshrink på dvdshrink.org Programmet er veldig enkel i bruk og det er helt gratis. Smart ripper er ikke noe særlig syns jeg. Tar en evighet å rippe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå