Gå til innhold

Hvilket merke?


NiCo.No

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sapphire er bra. PowerColor har en tendens til å få ødelagte vifter etter noen måneder, så skal du ha PowerColo, bør du kjøpe en ekstra kjølar.

Har hørt at Asus sine kort skal yte så og si like bra som ATI sine orginale også. :)

neinei, og atter nei, powercolor har fått byttet ut viftene sine. de har nå samme produsent som sapphire. begge korta er like gode så spiller ingen rolle hvilket du velger, selv har jeg powercolor og kan anbefale dette på det sterkeste....... klarer 440/390 med stock kjøling.......... veldig godt kort iheletatt

Lenke til kommentar
neinei, og atter nei, powercolor har fått byttet ut viftene sine. de har nå samme produsent som sapphire. begge korta er like gode så spiller ingen rolle hvilket du velger, selv har jeg powercolor og kan anbefale dette på det sterkeste....... klarer 440/390 med stock kjøling.......... veldig godt kort iheletatt

Ok, var tydeligvis ikke helt oppdatert på det der. :)

Når byttet PowerColor kjøler-produsent btw?

Lenke til kommentar
Hallo! Jeg har tenkt å skaffe et nytt skjermkort ( R9800 ) og lurer på hvilket merke som yter best.

jeg har AMD Athlon2500, 512 RAM, 160 Gb 8Mb HDD. og lurer også på om jeg trenger (kan ha) et så bra kort.

Det er ikke store forskjellen mellom merkene i ytelse og du kan fint ha et så bra kort i din pc :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...