Gå til innhold

cmessenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..

f.eks. jeg bruker pinkoden min..

 

for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan..

Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen :thumbs: Tusen takk, d var kjempesnilt :D Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf...

 

Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris?

Lenke til kommentar
den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..

f.eks. jeg bruker pinkoden min..

 

for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan..

Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen :thumbs: Tusen takk, d var kjempesnilt :D Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf...

 

Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris?

Har du fått cMessenger til å fungere på e700? Jeg prøvde, tlf ble bare stående med connecting... Kom aldri noe mer.

:roll:

Endret av allum
Lenke til kommentar
den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..

f.eks. jeg bruker pinkoden min..

 

for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan..

Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen :thumbs: Tusen takk, d var kjempesnilt :D Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf...

 

Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris?

Har du fått cMessenger til å fungere på e700? Jeg prøvde, tlf ble bare stående med connecting... Kom aldri noe mer.

:roll:

Nei, d funker jo selfølgeli IKKE på tlf...men jeg klarte å få til d greiene på internett. Fikk opp alle kontaktene mine osv...

Men på tlf blir den stående på connecting :no:

Noen som i det hele tatt har fått det til å funke på E 700???

Lenke til kommentar
Vis du tenker på JMsn Pro fungerer den helt fint. Taster bare inn brukernavn og passord (samme som du bruker på data) og trykker login så kommer det opp en boks med forskjellige "acounter" der velger du gprs så er du tilkoblet

snakker du om p800 nå?

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...