tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hei! Bestilte Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB Lite-Retail hos Flexi-Data for ca 2-3 uker siden. Siste beskjed var at kortet skulle komme i dag, men nok en gang er det utsatt til en ubekreftet dato, denne gang 19.03.2004. Ser at det er akkurat det samme på Komplett, så jeg regner med at dette er det samme for alle i alle butikker. Men er det noen butikker som har det eller? Lei av å vente, det kommer sikkert ikke 19.03 heller!
Ulkesh Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 De aller fleste nettbutikkene kjøper inn fra en importør med navn SMG som ligger i Sandefjord. Dersom en nettbutikk ikke kan skaffe, er det sikkert mange andre som sliter. Beste er å prøve en butikk (med mennesker inni) som har et restelager eller lignende. Ta på deg joggesko og løp byen rundt, det korter ned ventetiden, og kanskje du finner et kort i samme slengen.
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Kan styre min begeistring for det forslaget... Men følte bare trang til å få ut sinnet mitt mot denne leverandøren som ikke klarer å levere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå