Gå til innhold

"The Aimbot"


Anbefalte innlegg

Kjøpte IE 4.0 og funk surface 1030 og noen padsurfers samt et keytronic svart tastatur uten alle "dumme" tillegsknappene.. Tastaturet er mye bedre en f.eks logitech sine billigversoner... (Min mening)

 

Men jeg er strålende fornøyd=)

 

PS!

Fatter ikke hvordan jeg overlevde med trådløst :/

Merker stor forskjell bare i windows :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kan være lurt å teste den så vidt først. Hos elkjøp ol. har de jo ofte mange mus utstilt, så man kan kjenne på dem osv. Tror det kan være lurt. Selv er jeg ikke så veldig fan av IE 4.0. Bruker selv mx300 og en "Dell computer 1337 hax musematte 5000 pro :p" og synes det funker fint. Tror jeg ville gått for en mx500.

Lenke til kommentar

er meget fårnøyd med aimbot pakken, bytta ut an IE 1 mor IE4 og hadde litt tilvenning med den en ukes tid men etter det så synes jeg det går meget bra, den er presis og lett og bruke, steelpaden er også grei, men til sist så må du finne dem musen som DU synes er best og bruke, prøv den og andre typer, vist du har en kompis som har den, prøv den oss han eller gå til en selger og prøv der, til slutt er det du som skall bruke den

Lenke til kommentar
IntelliMouse v4.0 er bedre enn MX500! Og den er minst like bra til gaming...

Og du begrunner dette med?

Jeg har begge to..... :roll:

K.. Prøv 510...

Er ikke MX500 og 510 like å holde i? For viss de er det trenger jeg ikke prøve MX510...

Det eneste som er forskjellig fra MX500 og MX510 er det optikken, ikke utseendet.

Untatt fargen, den er rødrosa. ;)

Lenke til kommentar
IntelliMouse v4.0 er bedre enn MX500! Og den er minst like bra til gaming...

Og du begrunner dette med?

Jeg har begge to..... :roll:

K.. Prøv 510...

Er ikke MX500 og 510 like å holde i? For viss de er det trenger jeg ikke prøve MX510...

Det eneste som er forskjellig fra MX500 og MX510 er det optikken, ikke utseendet.

Untatt fargen, den er rødrosa. ;)

Min er blå :) Og 12bit, fremfor 8bit på mx500. Merker det ihvertfall kontra dualen min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...