Gå til innhold

Ludrio layout


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ha en ny layout til ludrio siden min, men layouten skal være pro, så det er ikke en layout hvem som helst kan mekke, så jg ønsker å få en layout fra en av de beste. Stor banner vil bli plassert for designeren på min side.

 

Farger:

Noe som er behagelig for øyet.

Kanskje oransj og en slags lyse grå?

 

Må helst være plass til en 140 x 350 banner og en 468 x 60 banner.

Endret av uranus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker å ha en ny layout til ludrio siden min, men layouten skal være pro, så det er ikke en layout hvem som helst kan mekke, så jg ønsker å få en layout fra en av de beste. Stor banner vil bli plassert for designeren på min side.

Vær glad for det du får, sier nå jeg.. ;)

 

Litt spesifikasjoner kanskje..? Farger, antall kolonner osv osv.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja jeg fikk et av mikka, men nå har jeg tenkt å endre oppsettet litt, og ønsker at siden skal ser mer seriøs ut enn den forrige, kanskje mulig at jeg har spurt om en layoute annen hver dag på forumet, men det er fordi jeg stoler på dere at dere kan gjøre det...

Lenke til kommentar

Legger ingen ting på bordet, men legger en nokså god banner på nettet. Og hvis jeg skulle absolut betalt hadde jeg nok ikke spurt her på forumet. Så jeg håper dere kan være vennelig og hjelpe meg, ellers er jeg nødt til å betale en annen og få jobben gjort..

Lenke til kommentar
ellers er jeg nødt til å betale en annen og få jobben gjort..

Det synes jeg etterhvert at du skal vurdere. Før du bidrar med noe konstruktivt/produktivt her (som jeg enda har til gode å se at du gjør), foreslår jeg at du tenker over hva du egentlig spør om.'

 

(gleder meg til HalTan leser denne tråden)

Lenke til kommentar

jo selvfølgelig er det grenser, men jeg har spurt om layout til samme siden hele tida, det er mulignes fordi jeg ikke har vært 100% fornøyd med det arbeidet jeg har fått, selv om det var et utmerket arbeid... og nå har jeg en template dere kan gå ut ifra, slik at resultatet blir like bra som jeg forventer...

Lenke til kommentar
jo selvfølgelig er det grenser, men jeg har spurt om layout til samme siden hele tida, det er mulignes fordi jeg ikke har vært 100% fornøyd med det arbeidet jeg har fått, selv om det var et utmerket arbeid... og nå har jeg en template dere kan gå ut ifra, slik at resultatet blir like bra som jeg forventer...

Syns ikke du bør forvente noe som helst.. :roll:

Lenke til kommentar
Han spør dere siden han stoler på dere og føler at dere er gode venner med ham joo....

Ja jo, MEN;

 

1. Han har vel 10 forskjellige tråder han kunne forsatt på..?

2. Blir muligens litt feil å skrive; "resultatet blir like bra som jeg forventer".. :dontgetit:

 

Men om noen vil lage så er jo det flott. Jeg har ikke tid though, ikke er jeg blant proffene heller så det gjør ikke no'.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å ha en ny layout til ludrio siden min, men layouten skal være pro, så det er ikke en layout hvem som helst kan mekke, så jg ønsker å få en layout fra en av de beste.

Hei, du! Har du egentlig rett til å forvente deg dette etter hvordan du har oppført deg? :ermm:

Så lenge det ligger penger på bordet er det okei, men hallo? :roll:

 

Hvorfor bytte fra Mikka sitt? Det er jo pent, men du har _ødelagt_ det! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...