-Logos- Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 (endret) Hei jeg har en datamaskin med skjermkort med tv utgang. Men hvordan får jeg signaler til tv'en. Jeg har alle kabler og har koblet til. men ingen ting skjer på tv'en. Riktig av kanal er også valgt. Datamaskinen er helt ny. Skjermkortet er: GIGABYTE RADEON 9600 PRO Venligst raskt svar takk ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 11. mars 2004 av Blib
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 (endret) høyreklikk på skrivebordet... velg "Egenskaper"... Inne der så velger du "Innstillinger" på den menyen oppe der... Inne der klikker du deg inn på "Avansert"... nå skal du være på en side med meny oppe hvor et av alternativene er "Visning" Klikk deg inn der og aktiver TV-skjermen... Tror det er sånn det gjøres... Endret 11. mars 2004 av Andreasfe
-Logos- Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 det er umulig å trykke på den visningen. må jeg oppdatere drivere?
Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 det er umulig å trykke på den visningen. må jeg oppdatere drivere? Ja.... Tror det skal ordne saken... link
manna420 Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Hei Må også sørge for at alt er koblet som det skal. Tror det ikke går ann å velge denne innstillingen så lenge den ikke er koblet riktig
-Logos- Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Jeg har koblet kabelen i inngangen på kortet bak. Og så ut fra den inn til gul plugg på tv'en. Men det fungerer fremdeles ikke.
-Logos- Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 (endret) Nå har jeg oppdatert driveren. men går fortsatt ikke ann å velge tv visning i anternativer på kortet. det står bare et kryss over. Endret 11. mars 2004 av mariunae
Mr D Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Du har gjort ting i riktig rekkefølge? 1 Slå av PC og TV. 2 Koble kabel fra TV til PC. 3 Slå på TV og velge riktig AV-kanal. 4 Starte PC. Du kan også prøve å koble fra monitoren og starte opp med bare TV som skjerm.
-Logos- Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 etter innkjøp av en rekke kabler har jeg nå fått et bilde på skjermen. men det er svart hvitt og veldig uklart... noen ide om hva som må endres
Llandari Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Høres ut som om du må endre signalet som sendes ut fra NTSC til PAL. Hvordan må du nesten finne ut av selv/spørre andre om da jeg ikke har samme skjermkort.
Endre Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Trykk der det står TV og prøv deg fram med de forskjellige innstillingene til du har fått det beste bildet.
-Logos- Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Bytta scart inngang så fungerte det. Takk til de som har svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå