Gå til innhold

Fullstendig sletting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at alle program man installerer i windows legger igjen en eller annen form for informasjon. Noen program har 30-dagers prøvetid, og har hørt at man kan fjerne filen som gjør at man ikke kan installere programmet igjen.

Håper dere forstod problemet... (jeg er ikke 100% sikkert på om dette går an)

Spørsmålet er om noen vet hvordan man skal få bort disse filene, og hvor de ligger?

Written by:

Snoelk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet at alle program man installerer i windows legger igjen en eller annen form for informasjon. Noen program har 30-dagers prøvetid, og har hørt at man kan fjerne filen som gjør at man ikke kan installere programmet igjen.

Håper dere forstod problemet... (jeg er ikke 100% sikkert på om dette går an)

Spørsmålet er om noen vet hvordan man skal få bort disse filene, og hvor de ligger?

Written by:

Snoelk

skal ligge i registeret et sted mener jeg å ha lest. intressangt, for blindwrite 14 dager prøven går snart ut.

Skrevet

jeg har det inntrykket at dette varigerer fra program til program, men sjekk om instllasjonsfolderen er borte. Søk etter produsent og/eller produkenavn i registry.

Spesielt da HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run som er hva som starter opp ved innlogging.

Skrevet
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

;)

Skrevet
Trykk run og tast inn dette: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

kanskje ikke det du hadde problemer med men.. system cleaner, norton, ad aware og spybot tar bort det meste av tullet. og lete inni registeret kan bli farlig... :scared:

Tusen takk for rask respons alle sammen :D

Jeg prøver meg fram med regedit, men jeg kan ikke finne noen fil som har sammenheng med det programmet jeg skal installere på nytt i denne banen.

Skrevet
Brøt vi noen regler her?? :ermm:

Hmm...Dere prøver og hjelpe han med å bryte en sperre slik at han kan bruke programmet lengere enn han har lov til....Ja, spør du meg.

Skrevet (endret)
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

;)

Jippi!

+1 post til deg og meg og det er blitt en bedre verden!

Tror forresten det er forskjellig hva programmer gjør for å holde orden på om det har vært installert før og/eller dato den går/gikk ut. Noen legger fra seg filer, andre bruker registeret, men andre har online activation code m.m.

Endret av tacomodo
Skrevet

Jj.. anyways så hjalp det ikke i d hele tatt... Men jeg takker for respons:)

Kanskje jeg kan finne det etter gjennomgang av alle registerfilene.. Bah..

(søk-funksjonen suger)

SnoelK

Skrevet

Men herremin...

Her er det jo snakk om å ta bort en registeroppføring, for å slippe litt arbeid med å avinstallere og installere på nytt igjen. Det er jo tross alt demoer, og det blir ikke noe piratkopiering før man taster inn den serial-keyen man fant på den og den sida...

(Man kan jo også bare stille klokka midlertidig tilbake da :p )

Skrevet

;)

Hva? forbudt å henvise til steder en kan laste ned film? Er icanal forbudt også nå? :roll:

Skrevet

Ja. Stusset litt over det. Kan man ikke nevne ordet Emule her inne i forumet da?

Når det er en tråd om hvilke p2p programmer som er best..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...