dopus Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 av en eller annen grunn får jeg ikke velge hvor jeg skal laste ned filene på disken. den bare laster ned og åpner i programmet som er assosiert med filendelsen. DEt er stort sett bare exe filer iexplorer spørr hvor jeg vill lagre. Noen som vet om det finnes en eller annen innstilling for dette som jeg kan skru av eller lignende. forbanna dritt explorer
starving Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 er vel bare gå en tur i instillingene en tur. vet ikke hva som skal endres eller noe da men. hvis ikke må du jo høyreklikke på linken til det som skal lastes ned - lagre mål som.
tacomodo Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Om du ikke finner ut noe så hør på forumene på www.tweakxp.com
tacomodo Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 (endret) Ja, det støtter jeg også Lenge leve Opera! Endret 11. mars 2004 av tacomodo
Neonlight Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Jupp! Opera er nok tingen Men løsningen i internet explorer er å holde inne SHIFT knappen når du trykker på filen du skal laste ned, såvidt jeg vet.
dopus Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Jeg har og bruker opera. Men det løser fremdeles ikke problemet med explorer. har prøvd med shift knappen. det funker ikke. den laster direkte ned og åpner filen i programmet filen er assosiert med
JohndoeMAKT Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det er din egen feil at det skjer. Det er en boks som du kan huke av som sier "husk valget mitt på denne filtypen" som du har valgt. En "dårlig" måte å løse dette er å laste ned NetTransport og legge til filtypen i "monitor" listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå